Krak føjer spændende nyhedssite til sit annoncenetværk

Krak har indgået aftale med Newsbreak.dk, om at det fremadstormende nyhedssite fremover indgår i annoncenetværket Krak Media Group. Aftalen betyder, at Krak Media Group vil stå for salget af bannerannoncer og sponsorerede links til Newsbreak.dk.

Newsbreak.dk er etableret på drømmen om at skabe et online-nyhedssite fra bunden. Newsbreak.dk leverer gratis nyheder og underholdning fra både ind- og udland, og et kraftigt stigende antal brugere benytter sig af tilbuddet.

”Bag Newsbreak.dk ligger en vision om at blive en markant nyhedstjeneste på det danske marked, og vi tror på, at det kan lade sig gøre ved at tænke og handle digitalt fra starten. Som en digital nyhedstjeneste er vi meget afhængige af annonceomsætningen, og der er vi glade for, at vi nu har fundet en seriøs og teknisk yderst kompetent partner i Krak Media Group,” siger Uffe Dahl, redaktør på Newsbreak.dk.

Også hos Krak er der stor tilfredshed med den nye aftale.

”Vi er hele tiden på udkig efter nye attraktive partnere til vores annoncenetværk, og Newsbreak.dk kommer med en spændende profil på både indhold og brugere. Vi ser frem til at hjælpe med at udvikle tjenestens annoncemuligheder, ikke mindst i form af sponsorerede links, hvor vi kan levere tekstannoncer, som har særligt høj relevans i forhold til indholdet af artiklerne på Newsbreak.dk,” siger partnerchef Astrid Thusgaard-Madsen fra Krak Media Group.

• Underholdning

• newsbreak.dk