​EnterCard Danmark og Coop Danmark afslutter sit samarbejde

De nuværende CoopPlus MasterCard kunder fortsætter som kunder hos EnterCard og deres balancer vil fortsætte fremadrettet. CoopPlus MasterCard kunderne modtager EnterCards eget MasterCard, der hedder re:member, da CoopPlus MasterCard formelt lukkes samtidig med aftalen. Re:member MasterCard vil have samme vilkår og betingelser som det nuværende CoopPlus MasterCard og kunderne vil ikke blive påvirket af ændringen.

De samme aftaler om gebyrfri brug af CoopPlus MasterCard fortsætter uforandret, og kunderne skal ikke betale gebyr for at betale med sit CoopPlus MasterCard i Coops medlemsbutikker. Hvis Coops medlemsbutikker kræver gebyr kan kunderne indsende kassebogen til EnterCard og få beløbet refunderet af EnterCard.

EnterCard er et nordisk kreditkort firma, der tilbyder smarte betalings- og finansieringsløsninger til 2 millioner kunder. EnterCard blev etableret i 2005 som et joint venture mellem Swedbank og Barclays Bank. Vi designer og udsteder kredit kort skræddersyet til vores kunders behov i samarbejde med partnere og banker – og gennem vores eget brand re:member. EnterCard har i alt 400 ansatte fordelt på kontorer i Stockholm, Oslo, Trondheim og København.