Esbjerg Erhvervsudvikling har vundet prisen for Årets Newsroom 2015

Nyhed   •   Feb 25, 2016 12:33 CET

Tidligere på året kårede Mynewsdesk Årets Newsrooms. Tre kunder fik hæder for at bruge sine newsrooms på bedste vis. Vinderen for små virksomheder ligger i Esbjerg - nærmere betegnet hos Esbjerg Erhvervsudvikling, der fik prisen overrakt tirsdag den 23. februar.

De nominerede virksomheder blev vurderet ud fra de følgende kriterier:
"Prisen for Årets Newsroom gives til den virksomhed, der på forbilledlig vis bruger sit newsroom til at fortælle virksomhedens historier. I udvælgelsen kigger juryen på, om teksterne er velskrevne og relevante, brugen af billed- og videomateriale, inddragelse af sociale medier, i hvor høj grad modtagerne gives merværdi via relateret materiale eller eksterne links, og slutteligt om det publicerede content har generel nyhedsværdi."

Begrundelsen for at Esbjerg Erhvervsudvikling fik prisen:
“Den suveræne vinder af Årets Newsroom for små virksomheder er Esbjerg Erhvervsudvikling, som lever op til deres mission: at vise Esbjerg som attraktivt. Et umiddelbart smalt emne bliver formidlet interessant med gode tekster, et væld af billeder, relateret materiale og gode vinkler. Efter en rundtur i newsroomet får vi lyst til at udforske Esbjerg!”

Du kan læse mere om hvordan Esbjerg Erhvervsudvikling arbejder med at gøre Esbjerg mere attraktiv her: