BS.MCB - Modulopbygget kompakt værktøjsrygsæk

Morangis, Paris, Februar 2016 – Montørens arbejde er ikke altid enkelt når pladsforholdene er minimale, men det rigtige værktøj er essentielt og sikkerheden stadig er første prioritet. Derfor har Facom lanceret den modulopbyggede værktøjsrygsæk (BS.MCB). Perfekt når der eksempelvis arbejdes I højden hvor fleksibilitet, mobilitet og sikkerhed er yderst vigtige parametre. Dimensionerne på rygsækken er 30 x 18 x 48 cm (L x D x H) - det perfekte kompromis imellem minimal størrelse og bedst mulig udnyttelse af opbevaringspladsen.

Specifikt designet til anvendelse i industrien og byggebranchen hvor lav vægt, sikkerhed, og mobilitet er essentielle egenskaber. Rygsækken er et uundværligt værktøj når montøren eksempelvis arbejder på stillads eller under forhold, hvor pladsen er minimal men det rigtige værktøj skal medbringes.

FACOM rygsækken BS.MCB opbevarer værktøjet beskyttet mod elementerne, og er naturligvis fremstillet af de bedste materialer. Specialstoffet er stærkt 1200x1200 dernier for maksimal styrke og modstandskraft, nemt at rengøre og vedligeholde. Kraftige lynlåse sikrer mange års hård anvendelse.

For at sikre den absolut bedst mulige sikkerhed er der tilføjet adskillige specielle egenskaber til produktet, heriblandt sikkerhedsøjer til besfæstigelse af FACOM SLS (Safety Line System) værktøj. Ydermere er rygsækken og de udtagelige væktøjsholdere udstyret med refleksstriber på front og sider for at forøge sikkerheden i lavt belyste områder. Der er adskillige muligheder for indretning af rygsækkens opdeling. Transparante lommer giver hurtigt overblik, og kraftig velcro sikrer god befæstigelse af de udtagelige væktøjsholdere.

”Når arbejde skal udføres under vanskelige forhold eller i situationer hvor pladsen er minimal, er det essentielt at have en sikker, fleksibel og modulær løsning til transport af værktøjet. FACOM har udviklet den kompakte værktøjsrygsæk hvor der tages højde for netop disse krav. En lang række specielle engenskaber og mulighed for at skræddersy inholdet af bl.a. de udtagelige væktøjsholdere , sikrer at rygsækken kan anvendes mange år frem i så mange forskellige arbejdssituationer som muligt”, udtaler Garry Tzur, Facom produktmanager ved Stanley Black & Decker.

FACOM BS.MCB Modular and Compact Backpack – key features:

• Robust, modulær, kompakt rygsæk med adskillige sikkerhedsfunktioner
  • Fremstilles af slidstærkt specialstof i 1200x1200 dernier for maksimal styrke og modstandskraft
  • Minimale dimensioner sikrer at rygsækken kan anvendes på sikkerhedsstiger
  • Sikkerhedsøjer for ekstra opbevaringsmuligheder og kompatibilitet med FACOM SLS værktøj
  • Ovale ydre værktøjsringe bærer op til 0,5kg
  • Kraftige lynlåse med mulighed for anvendelse af hængelås
  • Smart innovativ modulopbygget organisering med kraftiv velcro
  • 4 udtagelige gennemsigtige værktøjsholdere
  • Udtagelig værktøjsorganisator der kan hænges på stige
  • Refleksmarkeringer for bedre visibilitet i lav belysning
  • Polstret rygstykke for bedre vægtfordeling og højere komfort
  • Profilerede skulderstropper der følger kroppen samt hurtig spænde
  • Stræk lomme med nem adgang til mindre værktøj, diverse samt vand etc.
  • Komfortabelt bærehåndtag
  • Fødder/bund der beskytter følsomme underlag
  • Kapacitet: 20L / 10kg
  • Dimensioner: (L x D x H) 30 x 18 x 48cm
  • Vægt: 2.7 kg

Varenumre:

BS.MCB - Modulopbygget kompakt værktøjsrygsæk

For yderligere information vedr. FACOM, eller henvisning til nærmeste FACOM distributor besøg www.FACOM.com

Presse kontakt:

Michael Demant - +45 30 55 48 06 – michael.demant@sbdinc.com

• backpack
  • compact
  • modular
  • safety line system
  • sls
  • bs.mcb
  • ergonomi
  • patenteret

Grundlagt i 1918, FACOM er en førende producent af håndværktøj, tilbehør, opbevaringsløsninger og intelligente værktøjløsninger til industrien, luftfarten, autobranchen, atom- og energisegmentet.
FACOM er velkendt for sin banebrydende innovation som spænder over næsten et århundrede. FACOM har en passion for at fremstille komplette løsninger, der overstiger de behov der dagligt stilles af fagfolk, til værktøj af høj kvalitet. Udfordre grænser og altid levere forbedret ydeevne og kvalitet. Fremstillet ved hjælp af de mest avancerede moderne processer, er FACOMs omfattende sortiment af intelligente, effektive og ergonomiske produkter, blevet designet til at opfylde de skrappeste krav for at forenkle de daglige opgaver, øge arbejdsglæden og sikre optimal sikkerhed for brugeren.

Verdens #1 firma på segmentet for håndværktøj og opbevaring
(Facom, Mac Tools, Porter Cable, DeWalt, Stanley, Black & Decker, Lista, AeroScout, USAG, Sidchrome, Expert, Proto, etc.)
Verdens #2 firma på segmentet for kommerciel elektronisk sikkerhed og adgangskontrol systemer
(Stanley Security, etc.)
Verdens #2 firma på segmentet for befæstigelses produkter
(Stanley Engineered Fastening, POP Avdel, Masterfix, Heli-Coil, Tucker, etc.)

Pressekontakt Nordic Trade Marketing Manager Industrial Hand tools - Facom & Expert +4530554806