Vi styrker organisation i Fermacell

Pressemeddelelse   •   Dec 02, 2015 13:01 CET

Fra 1. januar tiltræder Jesper Hove Donbæk som Area Sales Manager i Nordjylland, han kommer til at varetage salg af Fermacell i stedet for Jens Olesen, som har valgt at søge nye udfordringer. Jesper kommer fra en stilling hos Skjøtt Tømrer & Snedker Aps. Vi er overbevidst om at Jesper er den rette person til denne stilling. Han besidder de helt rigtige egenskaber og passer perfekt ind i virksomhedens ånd.

Fra 1. februar tiltræder Carsten Laugesen som Area Sales Manager på Sjælland, han afløser Jens Engbo Norddal, som tiltræder som ny Salgschef i Fermacell.

Carsten Laugesen kommer fra en stilling hos Unimerco. Han er grundet sine mange år i byggebranchen et velkendt ansigt og besidder en god evne til at formidle budskabet

Fra 1. december 2015 tiltræder Jens Engbo Norddal som ny salgschef i Danmark for

Fermacell. Jens har mange års erfaring i byggebranchen og har igennem de sidste par år opbygget solidt kendskab til Fermacell og kunderne. Jens er en person med den rette indstilling og har sammen med teamet i den grad været medvirkende til den succes Fermacell har opnået. Vi er derfor overbeviste om, at Jens er den rette person til, at fortsætte de ambitiøse vækstmål vi har for fremtiden.

Afslutningsvis er det en stor fornøjelse, at meddele, at Niels-Jørgen Pallesen

fortsætter i jobbet som markedsdirektør for Fermacell Scandinavia. Niels-Jørgen kommer fra lignende stilling i Xella Danmark. Han kender branchen særdeles godt og vi er overbevidst om at han vil løfte Fermacell til nye højder i fremtiden.

Fermacell Scandinavia er en del af tyske Fermacell GMBH og står for de samlede aktiviteter i hele Skandinavien, inklusiv de Nordatlantiske øer.

Størstedelen af de fibergips produkter der afsættes i Skandinavien kommer fra Fermacell’s fabrik i Seesen. – Den største af Fermacell’s fabrikker i Europa.