Fiat 500 Star og Fiat 500 Rockstar. Soltag og xenonforlygter er ekstraudstyr.

Fiat 500 får nye udstyrsvarianter

Med de nye udstyrsvarianter er der nu hele fem forskellige udgaver af Fiat 500. Priserne starter ved 129.900 kr., og lige nu kan man tilmed få kampagnepakker uden merpris.

Få bilmodeller kan prale af at have mere end 60 års historie. Men en af dem er Fiat 500, der lige siden lanceringen i 1957 har fået ikonisk status takket være dens umiskendeligt italienske design og stil. Nu er udstyrsvarianterne af Fiat 500 samt cabrioletversionen 500C blevet opdateret, og dermed kan historien om den italienske charmetrold tage det næste skridt med varianterne Pop, Lounge, Star, Sport og Rockstar.

Pop med LED-kørelys og multifunktionsrat

Varianterne starter med Pop til 129.900 kr. I modsætning til mange andre modeller i klassen, der har trecylindrede motorer, kommer den med en firecylindret 1.2-liters benzinmotor med 69 hk. Den har bl.a. LED-kørelys, UConnect-radio med 5’’ touch-skærm og Uconnect LIVE, multifunktionsrat med læderoptik, aircondition, el-ruder foran, el-spejle, forkromede dørhåndtag, håndfri telefoni via Bluetooth og fjernbetjent centrallås.

Lounge med 15’’ alufælge og fartpilot

Tager man et skridt op ad udstyrsstigen, møder man Lounge, der kommer med en 1.2-liters benzinmotor med 69 hk. Den koster 139.900 kr. Udover udstyret fra Pop har den nye Lounge desuden 15’’ alufælge, indfarvede sidespejle og fartpilot. Ovenikøbet kan man netop nu anskaffe sig kampagnemodellen Fiat 500 Lounge med pluspakke, der tilføjer klimaanlæg, panoramaglastag, parkeringssensor bag og el-spejle med varme til stilikonet uden merpris.

Sport med hækspolier og sportsrat

Vil man have stil med et strejf af temperament, kommer Sport med en 0.9-liters benzinmotor med turbo og rappe 85 hk. Som standardudstyr får man bl.a. 15’’ alufælge, fartpilot, hækspolier, Uconnect-radio med 7’’ touch-skærm og Uconnect LIVE, Apple CarPlay, multifunktionssportsrat i læderoptik og med sportslig flad bund, tågelygter, elektriske sidespejle med varme, indfarvede sideskørter, sort kølergrill med luftindtag og forkromet afgangsrør. Prisen er 149.900 kr.

Star med lækker fremtoning og klimaanlæg

Med den helt nye udstyrsvariant Star tager man endnu et hop op i komfort og klasse. Motoren er en 1.2-liters benzinmotor med 69 hk, og udover udstyret fra en Lounge er der også 16’’ alufælge, panoramaglastag, klimaanlæg, højopløseligt farvedisplay (også kendt som TFT-display) mellem instrumenturene, højdejusterbart førersæde, tågeforlygter, el-spejle med varme, splitbagsæde, kromlister for og bag og nye stilfulde sædeindtræk. Prisen er 159.900 kr. Netop nu fås Star også som kampagnemodel, der føjer pluspakken til herlighederne og giver utrolig komfort med sæder, der er beklædt med italiensk læder af højeste kvalitet fra Poltrona Frau®, og parkeringssensor uden merpris.

Rockstar med 16’’ alufælge og attitude

Vil man have den mest maskuline og rå Fiat 500, skal man vælge en Rockstar, der er toppen af udstyrsvarianterne. Den har en 0.9-liters benzinmotor med turbo og 85 hk, og udover udstyret fra Sport byder den også på 16’’ alufælge, panoramaglastag, højopløseligt farvedisplay (også kendt som TFT-display) mellem instrumenturene, klimaanlæg, højdejusterbart førersæde, dørlister, matsort front og splitbagsæde. Dermed er ikke bare komforten, men også attituden komplet til en pris af 169.900 kr.

Alle udstyrsvarianter fås både som hatchback og som cabriolet i form af den kække Fiat 500C. For alle varianterne er der attraktive muligheder for privatleasing, ligesom der tilbydes finansiering på fordelagtige vilkår både med og uden udbetaling via FCA Capital Danmark.

WLTP med standardudstyr: Forbrug v. bl. kørsel 18,2-17,5 km/l, CO2-emission 123 - 132 g/km. Årlig ejerafg.: 1.080 kr. Bilerne er vist med ekstraudstyr, som kan ændre forbrug, emission, pris, og ejerafg.