Ny serie af professionelle fotorullekufferter fra Lowepro

Lowepro lancerer en ny serie rullekufferter til fotografer, der rejser meget. Serien omfatter tre modeller, x100, x200 & x300, hvoraf de to første holder de godkendte mål for håndbagage på flyet. Alle tre har Lowepros patenterede AW-system (allweather-beskyttelse) indbygget.

Maksimalt med plads
Det nye patent-søgte system, MaxFit System™, gør det nemt at skræddersy taskens indretning på en mere fleksibel måde end tidligere. Man tilpasser nemt tasken til DSLR, video-, lys- og lydudstyr etc., afhængigt af hvad den pågældende opgave kræver.

Indbygget vejrbeskyttelse
Den indbyggede vejrbeskyttelse består i en ”regnfrakke” syet efter mål, som ganske enkelt trækkes over hele tasken ved behov. I og med at den er indbygget i et rum, er den altid lige ved hånden.

Bygget til fotografer på rejse
Pro Roller x200 & x100 holder de internationale flyselskabers mål for håndbagage, en vigtig detalje, da fotoudstyret ofte er det mest værdifulde en fotograf har med sig.
Taskerne har også TSA-godkendt lås. Indretningen kan desuden tages ud af den yderste taske og bæres som en separat rygsæk. Rulledelen bliver således til en ekstra taske med rigtig meget plads.

Pro Roller x100 AW

• Plads til 1-2 Pro DSLR-kameraer med 4-6 objektiver (op til 400mm), tilbehør og en bærbar pc (op til 15”)
  • Indvendige mål (BxDxH): 31,5 x 16-19,5 x 41 cm
  • Ydermål (BxDxH): 35,5 x 22,9 x 49 cm