TILMELD DIG FORDS DANSKE PRESSECENTER

Nyhed   •   Jun 02, 2011 00:47 CEST

Ford har fået nyt dansk pressecenter. Det betyder samtidig at vi ændrer vores praksis for fremtidig udsendelse af pressemateriale. Fremover, vil du ikke som tidligere modtage presse-informationer, nyheder og lignende via mail fra undertegnede.

Hvis du fortsat ønsker at få nyheder, invitationer, downloade fotos og modtage presseinformationer fra Ford, skal du blot tilmelde dig det nye pressecenter. Det er enkelt og tager omkring ét minut.

Ford vil i lighed med tusindvis af andre virksomheder, distribuere presse-materiale via mynewsdesk.com  – både fordi det er enklere og giver flere muligheder for at dele relevant materiale, men også fordi vi synes det er et sundt princip, at vi ikke bidrager til at belaste din mailboks med andet end dét, der interesserer dig.

mynewsdesk.com fungerer i princippet som et socialt medie for virksomheder, journalister og bloggere. Her er det dig, der bestemmer, hvad du vil vide noget om og hvem du vil have pressemeddelelser fra.

Enkelt og ligetil – sådan gør du..

- Klik her: http://www.mynewsdesk.com/dk/pressroom/ford-motor-company

- Aktiver "FØLG"-knappen

- Opret din profil (kun første gang).

Det er let og ligetil. Hele tilmeldingsprocessen tager omkring ét minut.

Herefter er du sikker på, også fremover at modtage nyheder og presseinformationer fra Ford Danmark om alt fra familiebiler, firmabiler, leasing-tilbud, øko-biler, stationcars, bybiler, minibiler, aktiviteter såsom åbent hus hos Ford forhandlerne, lanceringer af nye modeller, Årets Bil i Danmark og meget andet.

I Fords nye pressecenter vil du også kunne finde links til andre af Fords websteder, som kan have relevans for dig som journalist eller samarbejds-partner. Du kan endvidere se videoer samt downloade fotos i høj opløsning. Fords pressecenter er lige nu i sin spæde opstart, men vokseværket sætter snart ind...

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål eller kommentarer.

Kontaktinformation:

Pressechef
Ford Motor Company

Borupvang 5 D-E

Direkte tlf:  43 48 06 20
Mobil:         40 32 82 68
Email:         ldahlqui@ford.com

Ford Motor Company, a global automotive industry leader based in Dearborn, Mich., manufactures or distributes automobiles across six continents. With about 166,000 employees and about 70 plants worldwide, the company’s automotive brands include Ford and Lincoln. The company provides financial services through Ford Motor Credit Company. For more information regarding Ford’s products, please visit www.fordmotorcompany.com.

Ford of Europe is responsible for producing, selling and servicing Ford brand vehicles in 51 individual markets and employs approximately 66,000 employees. In addition to Ford Motor Credit Company, Ford of Europe operations include Ford Customer Service Division and 22 manufacturing facilities, including joint ventures. The first Ford cars were shipped to Europe in 1903 – the same year Ford Motor Company was founded. European production started in 1911.

Kommentarer (0)