Vel mødt Sonya™ daily skincare system!

Pressemeddelelse   •   Nov 27, 2018 09:20 CET

Sonya™ daily skincare system er særligt egnet til kombinationshudens afvekslende behov.

Perfekt til blandet hud

Sonya™ daily skincare system er særligt egnet til kombinationshudens afvekslende behov – hud som de fleste kalder ”normal hud”. Et komplet sæt omfatter rens, ansigtsmaske, ansigtscreme og gel, der giver glød. Ved daglig brug bliver effekten en hud, der føles bedre og ser bedre ud.

Naturligt hudplejende

Produkterne indeholder en høj koncentration af Aloe vera og andre hudplejende botaniske ingredienser i en avanceret formel. De parfumefrie produkter kan kombineres med Forevers øvrige hudplejeprodukter, som f.eks. protecting day lotion med SPF 20 om morgenen, hvis du ønsker en solbeskyttelsesfaktor.

Komplet hudplejeserie

Sonya™ daily skincare system er fire herlige gel-baserede produkter i en komplet hudplejeserie som fås både som sæt og som 4 separate produkter:

• Sonya™ refreshing gel cleanser – rensegel. Til en forfriskende, ren følelse.
  • Sonya™ illuminating gel – gel, der giver glød. Giver en naturlig, ungdommelig glød.
  • Sonya™ refining gel mask – ansigtsmaske. Giver et afbalanceret og veludhvilet udtryk.
  • Sonya™ soothing gel moisturizer – ansigtscreme. Giver en genfugtet og herlig oplevelse.

Forever er Skandinaviens største virksomhed med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter baseret på Aloe vera, er repræsenteret i næsten 160 lande i alle verdensdele og er dermed verdens størstea vler, producent og distributør af Aloe vera. Alle vores produkter bygger på stabiliseret Aloe vera og da vi omhyggeligt kontrollerer hele produktionsprocessen, fra plante til færdigt produkt, kan vi garantere den aller bedste kvalitet. Det ligger i tiden at tage ansvar for sin egen sundhed, og stadig flere mennesker interesserer sig for naturlige produkter.

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.