DAFA A/S udvider samarbejdet med FREJA Transport & Logistics

Målet med de seneste måneders forhandlinger har været at skabe en løsning, hvor leveringerne fra DAFAs Byg og Industri divisioner forenes hos én transportør, samt at levering sker samlet.

DAFA udvikler, fremstiller og leverer en bred vifte af produkter og totalløsninger, der tætner, dæmper og beskytter i byggeriet og industrien. Det foregår altid i et tæt samarbejde med kunden.

”Vi betragter os selv som en rådgivende sparringspartner, og bredden i vores produktsortiment gør os i stand til at matche enhver kundes behov – det gælder også mere omfattende specialløsninger”, siger Jesper Holm Rasmussen, der er lagerchef i DAFA.

Vi samarbejder os til succes

”Vores konstruktions- og udviklingsafdeling har dagligt fokus på at udvikle og skabe innovative løsninger i et tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere. Dette er en væsentlig del af vores forretningsfilosofi og sikrer, at vi altid udvikler den optimale løsning, både i forhold til funktionalitet og økonomi”, tilføjer Jesper Holm Rasmussen.

”Derfor ser vi, at vores udvidede samarbejde med FREJA bringer os i en endnu bedre situation med vores kunder. FREJA har mødt os med fleksibilitet og åbenhed samt en produkthylde, hvor muligheden for one-stop solution er tilstede”, siger Jesper Holm Rasmussen.

DAFA flytter deres eksterne lager og logistik på omkring 600 industripaller fra Kolding til FREJA i Stilling sammen med den indgående og udgående trafik. Ifølge Franz Andersen, der er salgschef i FREJA Danmark, giver den nye aftale et godt billede af det fine match mellem de to virksomheder, og han glæder sig over det udvidede samarbejde med en værdsat kunde.

• Erhverv

• one stop solution