GLEITMO 591

GLEITMO 591

Nu er vores produkt GLEITMO 591 officielt opført som et H1-registreret smøremiddel i White Book of NSF (National Sanitation Foundation). Det betyder, at produktet nu er godkendt til brug som smøremiddel ved kontakt pga. utilsigtet hændelse (H1) i eller omkring miljøer til forarbejdning af fødevarer.

GLEITMO 591 er en PTFE-fortykket specialpasta, der er baseret på en syntetisk olie med høj stabilitet og et hvidt fast smøremiddel. Den er resistent mod aggressive kemikalier og yder en fremragende kompatibilitet med mange elastomerer og plastmaterialer.

FUCHS LUBRICANTS DENMARK ApS er en del af en global koncern med tyske rødder. Vi udvikler, producerer og distribuerer en bred vifte af smøremidler og special produkter.

I tæt samarbejde med vores kunder, udvikler vi innovative og skræddersyede smøremiddelløsninger til alle typer af industri som eksempelvis bilindustrien, bygge- & entreprenør virksomhed, energi- og transportsektoren, fødevare- og fremstillingsindustrien, land- & skovbrug, stål-, metal- og cementindustrien etc. etc.