TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 - en multigrade transmissionsolie

TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 - en multigrade transmissionsolie

TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 er en multigrade transmissionsolie, som primært er beregnet til tungt belastede akseldrev, hvortil der foreskrives en olie i henhold til API GL-5 eller SCANIA STO 1: 0 Olien er desuden egnet til anvendelse i synkroniserede og ikke-synkroniserede manuelle gearkasser og kraftoverførsler, hvor der anbefales en olie i henhold til API GL-4 eller GL-5. Bemærk, at viskositeten på 80W-140 i nogle tilfælde kan begrænse skiftefunktionen ved kulde.
TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 er beregnet til lange olieskifteintervaller i overensstemmelse med producenternes anbefalinger.

TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 erstatter TITAN GEARWAY G5 SAE 80W-140.
Fås i emballagestørrelsen 20L og tønde

Specifikationer
API GL-4/GL-5
SCANIA STO 1:0

Godkendelser

FUCHS anbefalinger
JOHN DEERE JDM J11E
OPEL 19 42 386
RENAULT VI
VOLVO 97310
ZF TE-ML 08

FUCHS LUBRICANTS DENMARK ApS er en del af en global koncern med tyske rødder. Vi udvikler, producerer og distribuerer en bred vifte af smøremidler og special produkter.

I tæt samarbejde med vores kunder, udvikler vi innovative og skræddersyede smøremiddelløsninger til alle typer af industri som eksempelvis bilindustrien, bygge- & entreprenør virksomhed, energi- og transportsektoren, fødevare- og fremstillingsindustrien, land- & skovbrug, stål-, metal- og cementindustrien etc. etc.