Mynewsdesk

Fuldkornspartnerskabet nomineret til Årets Newsroom 2016

For andet år i træk høster Fuldkornspartnerskabet anerkendelse i form af en nominering til Årets Newsroom i kategorien ”Små virksomheder”.

Godt og spændende indhold i form af billeder, sociale medier og video-content fremhæves som udslagsgivende for nomineringen, og vi er selvfølgelig ovenud glade for at være med i juryens overvejelser.

Der er seks små virksomheder i kapløbet om den endelige kåring, der offentliggøres endeligt om nogle uger.

”Det er vigtigt for os at komme bredt ud til journalister og mediefolk, og her har Mynewsdesk været et rigtig godt værktøj. Det er dejligt at vi bliver anerkendt for vores presseindsats, og vi håber da på at vinde!” siger Camilla Toft Pedersen, kampagneleder og presseansvarlig for Fuldkornspartnerskabet.

Læs mere om nomineringen her.

Fuldkornspartnerskabet er et offentligt-privat partnerskab mellem Fødevarestyrelsen, Kræftens Bekæmpelse, Hjerteforeningen og Diabetesforeningen, samt en række fødevarevirksomheder og detailhandelskæder. Vi arbejder sammen om at forbedre folkesundheden ved at få danskerne til at spise mere fuldkorn.