fēnix Chronos Titanium med lænke i børstet titanium-hybrid

fēnix® Chronos Det raffinerede GPS-ur til atleter og eventyrere

fēnix Chronos er udformet af kompromisløse materialer i klassisk urmagerfinish i høj kvalitet, og er det første Garmin-ur, som kombinerer et robust metalhus med integreret EXO™ GPS-antenne til outdoornavigation og træning. I fēnix Chronos forenes traditionen for klassiske urmagerure i hårdført design med det 21. århundredes teknologi, eksempelvis Elevate™ håndledsbaseret pulsteknologi, løbe- og svømmeapps, avancerede performancemålinger til udholdenhedssport, navigationsfunktioner i Garmin-kvalitet samt Smart Notifications. Performance i topklasse møder raffineret design i et højt udviklet ur, som passer til din stil når og hvor som helst.

HOVEDFUNKTIONER

EXO™-antenne
Fuldt integreret EXO-antenne i metal med GPS og GLONASS for omfattende navigation og sporing under aktiviteter.

Håndledsbaseret pulsmåling 24/7 Garmin Elevate™ håndledsbaseret pulsmålerteknologi måler pulsen direkte på håndleddet 24/7– uden brug af pulsmålerrem om brystet.

Garmin Chroma Display™ 1,2" altid tændt Garmin Chroma Display™ i farver, der kan læses i sollys.

Vandtæthedsklassifikation 10 ATM (ned til 100 meter).

Batterilevetid Op til 25 timer i UltraTrac-tilstand, op til 13 timer i GPS-træningstilstand, op til 1 uger i urtilstand

Quick release lænke/rem Udskiftelig lænke eller rem med quick release, som giver mulighed for hurtig udskiftning uden brug af værktøj. Urene leveres med en ekstra sort sportsrem af silikone med quick release.

Navigation GPS/GLONASS og velkendte Garmin navigationsfunktioner som Sight ‘N Go og TracBack etc. for sikker navigation både på og uden for den slagne vej.

Avancerede ABC-sensorer Trykhøjdemåler og elektronisk 3-D kompas med mulighed for autokalibrering for bedst mulige situationsfornemmelsei enhver situation.

Performancedata Avancerede sensorer registrerer performancedata som tid, distance, hastighed, gennemsnitstempo,stigning, nedstigning osv. under aktiviteter.

Multisport/aktivitetsprofiler Inkluderer: Løb, svømning, cykling, triatlon, swim-run og andre multisportaktiviteter, trailløb, vandring, klatring, skiløb, indendørs træning, roning, SUP, langrend og meget mere.

Golfdata Længdeangivelser til front, center og bagkant af greenen samt layups og doglegs for flere end 40.000 internationale baner, som du kan downloade gratis fra Garmin Connect via din smartphone.

Performancedata Brug løbedata om løbeeffektivitet for at forbedre løbeform, og se aktuel performance condition og anbefalet restitutionstid ved hjælp af VO2-max estimering.

Avancerede performancedata Ambitiøse atleter kan med en HRM-Run™- eller HRM-Tri™-pulsmåler (ekstraudstyr) få adgang til avancerede performancedata som løbedynamik og omfattende fysiologiske målinger.

Aktivitetstracking Tæl dine skridt, se dine forbrændte kalorier og hvor mange etager du er gået op1. Hold øje med kvaliteten af din hvile om natten med søvnovervågning.

Connectede smart-funktioner Modtag Smart Notifications om indgående opkald, sms'er og andre påmindelser direkte på uret via din smartphone, eller få vejrvarsler fra din aktuelle position.

Connect IQ™ app Tilpas uret med et bredt udvalg af urskiver, datafelter, widgets og apps (læs mere på side 2).

Garmin Connect™ Mobile app understøtter automatisk upload af aktiviteter. Gem data, del aktiviteter, og konkurrer mod andre atleter, eller del dine aktiviteter live med venner og familie.

Om fremadrettede udtalelser:

Denne pressemeddelelse indeholder fremadrettede udsagn om Garmin Ltd. og dets virksomhed. Disse udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. De fremadrettede begivenheder og omstændigheder, denne meddelelse omhandler, kan risikere ikke at forefalde og de faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, som kan påvirke Garmin, herunder, men ikke begrænset til de risikofaktorer, der er anført i årsrapporten i formular 10-K, for året der sluttede den 31. december 2011, indgivet af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0-31.983). En kopi af denne formular (10-K) er tilgængelig på www.garmin.com/aboutGarmin/invRelations/finReports.html. Ingen udsagn om fremtiden kan garanteres. I fremadrettede udsagn gælder kun pr. den dato, hvor de er fremsagt og Garmin påtager sig ingen forpligtelse til offentligt at opdatere eller revidere fremadrettede udsagn, hverken som følge af nye oplysninger, fremtidige begivenheder eller på anden måde.