​Glamox publicerer global referencebog

Der er sket meget siden Glamox-grundlæggeren Birger Hatlebakk grundlagde firmaet for 70 år siden. I løbet af de sidste år har Glamox leveret belysning til projekter som Heathrow, Storbritanniens kongelige marine og børsbygningen i Amsterdam. Vores nye referencebog, “the Glamox world of light”, indeholder en lang liste af imponerende projekter.

Siden opstarten i 1947 er Glamox vokset fra et lille norsk firma, der fremstillede industribelysning, til en globalt belysningskoncern. For at markere den stærke globale tilstedeværelse, har Glamox nu publiceret en referencebog med professionelle billeder fra projekter i ind- og udland.

Bogen på 285 sider kalder vi “Welcome to our world of light!” og indeholder mere end 100 reference projekter fra alle Glamox markeder og segmenter, til søs og på land. Blandt projekterne, vil man finde alt fra boreplatforme og flådefartøjer til sundhedsfaciliteter, skoler og kontorer.

“Vi er stolte af, at være en foretrukket leverandør af belysning til så mange imponerende projekter over hele verden. Med denne bog håber vi, ikke kun vise produkter og løsninger, men også vores kompentence, som vi har opbygget igennem syv årtier i denne branche," siger CEO Rune Marthinussen.

Følg dette link for at finde en online version af "Welcome to our world of light!"

• Arkitektur

• offshore
  • luxo
  • glamox
  • industri
  • kontor
  • skole
  • sygehus
  • led
  • arbejdslampe
  • belysning

Glamox Luxo Lighting

Glamox Luxo Lighting er et salgsselskab i den norske Glamox-gruppe. Glamox er en industrikoncern der udvikler, producerer og distribuerer professionelle belysningsløsninger for det globale marked. Glamox Luxo Lighting er en ledende leverandør af belysning til det professionelle marked i Danmark, og tilbyder komplette løsninger for skoler, helse-/plejesektoren, kommercielle og industrielle bygninger og detailhandel.

Glamox-koncernen er en global organisation, med 1300 ansatte med salg og produktion i mange europæiske lande, samt i Asien og Nord-Amerika. Den årlige omsætning er på MNOK 2.500 (2015). Koncernen ejer en række varemærker indenfor kvalitetsbelysning, inklusiv Glamox, Aqua Signal, Luxo, Høvik Lys, Norselight og LINKSrechts. Glamox møder kundernes behov og forventninger ved at levere kvalitetsprodukter og -løsninger, service og support. www.glamoxluxo.dk

www.glamoxluxo.dk

Kim Lorenzen