Job - Vi leder efter en intern salgskonsulent

Intern Salgskonsulent med teknisk flair

Du refererer til teamleder internt salg og har en bred kontaktflade og et tæt samarbejde med virksomhedens kunder, leverandører, eksterne sælgere og selvfølgelig også dine kollegaer i teamet.

Dine hovedopgaver vil være:

• Udarbejdelse og opfølgning på tilbud
  • Ordremodtagelse, mersalg og kundesupport
  • Vedligeholdelse af prisaftaler
  • Salgssupport og salgsbackup for eksterne sælgere

Engageret holdspiller med teknisk flair og gode kommunikationsevner

Du har erfaring fra en tilsvarende rolle i en intern salgs-/supportfunktion eller en projektfunktion, og er vant til at rådgive om tekniske produkter. Du har formentlig erfaring fra arbejde hos en VVS-grossist eller –installatør, og har du en teknisk baggrund inden for flowteknik, vil det være en fordel.

Som person engagerer du dig i de ting, du beskæftiger dig med, og er struktureret, omhyggelig og kvalitetsbevidst. Samtidig er du en positiv holdspiller med gode kommunikationsevner, er god til at lytte og stille de rigtige spørgsmål. Endvidere har du god talforståelse, taler og skriver et fejlfrit dansk og kommunikerer ubesværet på både engelsk og svensk – og er en rutineret it-bruger.

Varieret hverdag med mulighed for både faglig og personlig udvikling

Vi tilbyder ansættelse i en velkonsolideret svenskejet virksomhed, hvor du bliver del af et velfungerende team, som arbejder mod altid, at yde den bedste service til kunden. Du vil have alle muligheder for både faglig og personlig udvikling gennem virksomhedens eget uddannelsesprogram. Din daglige gang vil være på vores hovedkontor i Glostrup.

Som introduktion vil du naturligvis gennemgå et grundigt forløb med oplæring i GPA Flowsystems produkter og CRM-system.

Lyder jobbet som noget for dig? Så ansøg her - Bemærk at Jobindex håndterer alle ansøgninger.

Har du spørgsmål til jobbet, så kontakt Tina Pedersen på tlf. 4386 0313

Photo created by pressfoto - www.freepik.com

• job
  • salgskonsulent