Lad den rustikke charme blive en naturlig del af hjemmet

Pressemeddelelse   •   Mar 04, 2015 09:00 CET

Hvorfor har de fleste yderdørsgreb samme overfladebehandling? Sådan behøver det ikke at være.

– Nu lancerer Habo tre nye overfladebehandlinger til dørgreb både ude og inde, fortæller produktchef Mathias Flodin hos Habo og fortsætter:
– Der er mange som ønsker at give deres hjem et personligt udtryk, og nu kan man gøre det allerede på yderdøren, siger Mathias Flodin.
Overfladebehandlingerne som lanceres i løbet af foråret er kobber, tin og sort. Modellerne hvor overfladebehandlingerne vil kunne ses på er Oslo, Oxford og New York. Alt tilbehør vil naturligvis også blive lanceret i disse tre overfladebehandlinger.

A400_koppar.jpg

Men den store øjenåbner for forbrugerne bliver nok noget andet. Det klassiske indendørsgreb A400. Det har været i Habos sortiment siden 1930'erne. I kobber kan A400 opleves som både nyt og innovativt, et rigtigt wow-produkt i butikken.
Habo har markedets bredeste sortiment af dørgreb og tilbehør. Ingen anden leverandør kan tilbyde så mange alternativer til at sætte et personligt præg på døren.

Habo er virksomheden fra stedet med samme navn. Et gammelt smedeværksted, der har udviklet sig til Nordens førende virksomhed inden for funktionelle beslag. Læs videre, så vil du forstå hvorfor.

I går var vi størst på beslag. I dag er vi større. Mange siger, at det var bedre før. Da beslagene var robuste og velbearbejdede. Det er vi ikke enige i. Vi vil påstå, at kvaliteten af vores beslag er ligeså høj nu som dengang. Det er en tradition vi værner om. Vores egen produktion startede i 1921 – så vi ved, hvad vi taler om. Habo Gruppen AB er et svensk selskab med salgsafdelinger i Sverige, Norge, Finland og Danmark. Habo Gruppen AB er dermed en ledende leverandør af beslag i Norden. Vores sortiment omfatter næsten 7 000 artikler, hvoraf varemærket Habo udgør størstedelen. Beslag i alle dets former, som gør livet mere enkelt, er vores specialitet. Habo Danmark sælger produkterne gennem førende byggemarkeder og låsesmede.

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.