Nyheder fra AXOR præsenteres på vigtig designmesse i Stockholm

Pressemeddelelse   •   Jan 11, 2017 10:01 CET

Mød AXOR på Stockholm Furniture Fair d. 7.-11. februar, stand A43:12

Den 7. - 11. februar kan du møde AXOR på Stockholm Furniture Fair – verdens største mødested for skandinavisk møbel- og belysningsdesign. Her præsenterer designbrandet nye produkter til håndvasken, køkkenvasken og bruseren og sætter samtidig fokus på AXORs 15 specialoverflader, bl.a. bronze, messing og rød-guld.

AXORs stand – A43:12 – er der tre centrale temaer:

AXOR Montreux nyheder

Produkterne til håndvask, bruser og badekar tager os tilbage til det tidlige 20. århundrede og stemningen på traditionelle kursteder ved Genevesøen. Nyhederne i kollektionen er moderne fortolkninger af de eksisterende produkter med krydsgreb. Nu fås armaturerne i versioner med et enkelt greb og for første gang også til køkkenet. På Stockholm Furniture Fair kan nyhederne ses for første gang i Skandinavien.

AXOR specialoverflader

Produkter fra AXOR fås som standard i 15 forskellige specialoverflader ud over standardoverfladen krom. Badeværelset og køkkenet kan gøres mere personligt med overflader som børstet messing, poleret rød-guld eller sort krom. Alle 15 overflader kan ses på Stockholm Furniture Fair.

AXOR One

Funktion og design går op i en højere enhed når AXOR One vælges til bruseområdet. Åbn og luk for vandet, justér vandmængden og regulér temperaturen på ét og samme sted i et minimalistisk, gennemtænkt design. Design af Barber & Osgerby.

Mød os her

Tirsdag d. 7. februar til fredag d. 10. februar er messen åben for fagfolk i tidsrummet 09 - 18. Lørdag d. 11. februar er alle velkomne - her er åbningstiden 10 - 17. Messen finder sted på Stockholmsmässan, Mässvägen 1, Älvsjö, Sverige. AXORs stand finder du i Hal A, stand 3:12.

Mærket AXOR

AXOR er et luksusmærke.

Vi er globale trendsettere, når det handler om at skabe avantgarde designobjekter, der også teknologisk er mange skridt foran.

Vores ekstraordinære kollektioner er det ultimative inden for elegant design. Udviklet i tæt samarbejde med internationalt anerkendte designere. Skabt til kunder med sans for æstetik, som søger prestige og inspiration uden kompromisser.

Form follows perfection. AXOR.

PDF-dokument Word-dokument