hansgrohe inviterer afslapning ind på badeværelset med nyt brusersortiment.

Revolutionér din daglige bruseoplevelse med PowderRain

Brusebadet har fået en særlig plads i hverdagen. Badeværelset er blevet til en oase af velvære, hvor du kan flygte fra den hektiske hverdag. Her kan du slappe af, lade op og koble fra.

hansgrohe har udviklet en ny bruserstråle, der gør bruseroplevelsen endnu mere speciel og hjælper dig med at slappe af. Det er en innovation, der fører dig ud af din hverdag og ind i en anden verden under bruseren. Tusinder af fine, silkebløde mikrodråber indhyller huden og giver dig frit spil til at lade tankerne flyde og forkæle dig selv.

Flere dyser giver blide mikrodråber

Med den nyudviklede mikrodråbeteknologi er en enkelt PowderRain-stråle meget finere end normale brusestråler. I stedet for én åbning i hver dyse er der seks åbninger pr. dyse med PowderRain, og den smarte teknologi forvandler så de fine stråler til tusindvis af mikrodråber. De er så lette, at de lander fløjlsblødt på huden i stedet for at prelle af. Det er en stor fordel i en åben brusekabine og giver generelt langt mindre rengøring og færre kalkbelægninger. En bruseroplevelse, der forkæler alle sanserne, indebærer også et behageligt lydniveau. I Hansgrohes nye lydlaboratorium er det lykkedes eksperterne at reducere brusestøjen med ca. 20 procent*  med PowderRain. Lyden, som skabes af den nye Raindance Select S 120 PowderRain håndbruser, er på niveau med hvisken og bidrager dermed til den totale afslapning under bruseren.

Ekstra små dråber – ekstra stor effekt

I koncentreret form kan mange små ting ofte gøre stort indtryk: Det er denne naturlov, der gør den nye PowderRain-stråle så effektiv. Takket være det kraftigt forøgede antal dråber dækker vandet en større del af kroppen. Det gør PowderRain særligt god, når du skal skylle shampoo ud af håret. Den nye stråle hjælper dig også med at spare vand: PowderRain reducerer vandforbruget i håndbruseren med ca. 30 procent til bare 12 liter i minutter. Mindre vandforbrug betyder også et lavere energiforbrug.

Oplev PowderRain i en række produkter

PowderRain findes i første omgang i håndbruseren hansgrohe Raindance Select S 120 PowderRain. Denne håndbruser byder på stråletyperne Rain, WhirlAir og nu også PowderRain. Rain er med sin brede bruseregn den ideelle stråle til hverdagens bruserutine. Massagestrålen WhirlAir frisker målrettet og kraftfuldt hud og muskler op. PowderRain sørger med bløde mikrodråber for dyb afspænding og nydelse. Det er let at skifte mellem stråletyperne med et tryk på Select-knappen på grebet – også med én hånd og lukkede øjne. PowderRain-sortimentet omfatter også Raindance hovedbrusere, brusersæt og Showerpipe brusersystemet med to brusere og termostatarmatur. Dermed kan den nye bruserfornøjelse finde plads i ethvert badeværelse.

Produkterne er leveringsklar.

*Denne værdi er udregnet ved at sammenligne PowderRain-strålen med Rain-strålen i hansgrohe Raindance Select S 120 PowderRain håndbruseren ved et vandtryk på ca. 3 bar.

Mærket hansgrohe

hansgrohe er premium-mærket for brusere, brusesystemer, bad- og køkkenarmaturer i den internationale Hansgrohe Group. Med prisbelønnede produkter former hansgrohe vandet i køkkenet og på badeværelset. For her bruger mennesker tid, der er særligt vigtig for dem - og oplever betydningsfulde øjeblikke med vand. hansgrohe udvikler fremtidens løsninger til disse øjeblikke og forener fremragende design, kvalitet med lang levetid og intelligente funktioner for den bedste komfort. hansgrohe gør vand til en storslået oplevelse:

hansgrohe. Meet the beauty of water.

Med sine mærker AXOR og hansgrohe er Hansgrohe Group, som har hovedkontor i Schiltach/Baden-Württemberg, Sydtyskland, en førende virksomhed inden for innovation, design og kvalitet i bad- og køkkenbranchen. Virksomheden, der blev grundlagt i 1901, giver vandet form og funktion med sine armaturer, brusere og brusesystemer. I kombination med sanitet og badeværelsesmøbler tilbyder virksomheden individuelle designmuligheder fra ét og samme sted til helhedsoplevelser på badeværelset. Virksomhedens 122-årige historie præges af opfindelser, såsom den første håndbruser med forskellige stråletyper, det første køkkenarmatur med udtrækstud og den første justerbare bruserstang. Med over 20.000 aktive beskyttede rettigheder står Hansgrohe Group for kvalitetsprodukter med lang levetid og viser ansvarlighed overfor mennesker og miljø. Bæredygtig produktion af ressourcebesparende produkter er centralt i virksomhedens aktiviteter over hele verden. Ved at udvikle innovative teknologier til armaturer og brusere er det målet for Hansgrohe at beskytte vandet som ressource samt at begrænse og tilpasse sig klimaforandringerne under produkternes brugsfase. Som del af sin gennemgående bæredygtighedsstrategi vil Hansgrohe i 2030 have udstyret alle sine vandførende produkter med vandbesparende teknologier under initiativet ”ECO 2030”. 33 datterselskaber, 20 salgskontorer og kunder i over 150 lande gør virksomheden til en pålidelig partner over hele verden. Mærkerne og produkterne under Hansgrohe Group er præmieret med over 700 designpriser siden 1974. Produkterne fra Hansgrohe Group anvendes i projekter verden over – f.eks. på velkendte krydstogtskibe, i luksuriøse 5-stjernede- og boutique-hoteller, i internationale metropoler, i ekstraordinære kurbade, eksklusive badeværelser i hytter og luksusvillaer, offentlige faciliteter og i utallige private hjem. Den høje kvalitetsstandard sikres med produktion på Hansgrohe Groups syv egne fabrikker, hvoraf fire er i Tyskland og én i hhv. Frankrig, USA og Kina. I 2022 omsatte Hansgrohe Group for 1,528 mia. euro (11,4 mia. kr.), og virksomheden beskæftiger ca. 5.600 medarbejdere på verdensplan, heraf over 60 procent i Tyskland.