JBL GO – trådløs højttaler i flere farver med en overraskende god lyd

JBL GO leverer en rigtig god lyd i en høj kvalitet

HARMAN lancerer JBL GO på Mobile World Congress 2015, en trådløs højttaler til en fornuftig pris, der er det perfekte supplement til mobiltelefoner. Med en lydkvalitet i topklasse får brugeren en kraftfuld lyd til en god pris.

JBL GO er en lille højttaler, der ikke går på kompromis med lyden. Højttaleren leverer en fantastisk lyd og er så tilpas lille, at den er let at tage med sig overalt. JBL GO er f.eks. let at tage med sig på stranden, udflugten, til fodboldtræningen, håndboldkampen eller på gåturen en sommeraften. Hos Harman Lifestyle er vi stolte over at kunne tilbyde vores kunder en så alsidig højttaler som denne, siger Michael Mauser, adm. direktør hos HARMAN Lifestyle.

Med JBL GO kan man streame musik trådløst fra en smarthpone eller tablet via Bluetooth eller en ledning. Højttaleren fungerer også som en praktisk højttalertelefon og har et opladeligt batteri, der giver op til fem timers spilletid.

Med JBL GO kan brugeren tage sin musik med sig overalt. Højttaleren fås i farverne sort, rød, orange, rosa, grå, blå, gul og turkis.

JBL GO trådløs højttaler

• Kraftfuld JBL-lyd i et lille format, der er let at tage med sig overalt
  • Trådløs streaming af musik via Bluetooth
  • Flot og enkelt design i otte flotte farver
  • Op til fem timers spilletid
  • Indbygget højttalertelefon
  • AUX-ind tilslutning
  • Størrelse (H x B x D): 68,3 x 82,7 x 30,8 mm

Pris og forhandling
JBL GO koster 249 DKK og vil kunne fås i butikkerne fra slutningen af marts. For mere information besøg www.JBL.com

• mobile world congress
  • mwc2015
  • mwc
  • højttaler

HARMAN udvikler, fremstiller og markedsfører et bredt sortiment af lyd- og infotainmentprodukter til bilindustrien, almindelige forbrugere og professionelle brugere. Harman er verdens førende med premiummærker som JBL®, AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, Lexicon® og Mark Levinson® og har en førende ekspertise inden for lydteknologi. Virksomheden er velrenommeret blandt audiofile i alle generationer og understøtter aktivt førende professionelle entertainere og de scener, de optræder på. Over 25 millioner biler er i dag udstyrede med HARMANs lyd- og infotainmentsystem. HARMAN har ca. 15.200 ansatte over hele verden og havde en rapporteret omsætning på 4,5 milliarder dollar i tolvmånedersperioden, der sluttede den 1. marts 2014. Harman Internationals aktier handles på NYSE-børsen i New York under koden NYSE:HAR.