JBL® BassPro Hub Subwoofer – så kraftig at selv bakspejlet vil ryste

Skru gevaldigt op for din bils udstyr med JBL BassPro Hub Subwooferen, der leverer en episk lydoplevelse uden at gå på kompromis med pladsen i bagagerummet. Dette alt-i-en subwoofer-system er designet til at passe ind i reservedækkets hulrum, hvilket sikrer en super enkel og pladsvenlig løsning.

Den indbyggede kvalitetsforstærker er designet til at fungere med BassPro Hub Subwooferen – det giver brugeren ét samlet lydsystem. Grundet dens design bliver den ikke kun mindre varm, den trækker også mindre strøm, hvilket gør den til en energibesparende og tilmed skjult subwoofer-løsning. Subwooferen kommer med JBL’s dybe signatur-bas, og den innovative teknologi er med dig hele vejen, selv når dine yndlingsnumre afspilles på fuld volumen.

Du kan nemt opgradere din køretur, da BassPro Hub’en kan tilkobles enhver bils lydsystem. Den medfølgende fjernbetjening giver dig desuden mulighed for selv at booste bassen, når du er på farten og humøret er med dig. Og uanset om du bare cruiser eller konkurrerer, så overhaler JBL BassPro altid konkurrenten.

Tilgængelig nu via https://dk.jbl.com/subwoofere-til-biler/JBL+BASSPRO+HUB.html til 2.999 kr.

For yderligere information, kontakt venligst Primetime Kommunikation, harmandk@primetime.dk

HARMAN (harman.com) designer og udvikler internetforbundne produkter og løsninger til bilproducenter, forbrugere og virksomheder på verdensplan. Disse inkluderer forbundne bilsystemer, AV-produkter, automationsløsninger til virksomheder samt services, der understøtter Internet of Things. Med førende brands som AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® og Revel® er HARMAN foretrukket blandt audiofiler, musikere og på de spillesteder, hvor de optræder verden over. Flere end 50 millioner biler er i dag udstyret med HARMANs lyd- og forbundne bilsystemer. Virksomhedens softwareløsninger driver milliarder af mobile enheder og -systemer, der er internetforbundne, integrerede og sikre på tværs af alle platforme; fra arbejdspladsen og hjemmet til bilen og mobiltelefonen. HARMAN har cirka 30.000 medarbejdere i Nord-, Syd- og Centralamerika, Europa og Asien. I marts 2017 blev HARMAN et fuldt ejet datterselskab af Samsung Electronics Co., Ltd.

Jakob Høegh

Primetime, Kommunikationsrådgiver 0045 61652181