JBL® LYD FOR ALLE

Den nye J-serie A der er perfekt designet til at give kvalitetslyd, er nu kompatibel med alle mobiltelefoner.

Læs mere her: dk.jbl.com

JBL® lancerer i dag JBL J-serie A – en serie premium in-ear, on-ear og over-ear hovedtelefoner med mange funktioner og ren bas. Mikrofonen/fjernbetjeningen er kompatibel med de fleste mobile enheder.

Signaturen i alle modellerne er en indbygget mikrofon/fjernbetjening til opkald og musikbetjening, mens du er på farten. Dette gør dem til det perfekte tilbehør til dem, der vægter bekvemmeligheden højt ved at modtage/afslutte opkald eller pause musikken med blot et klik.

Den opdaterede serie består af fire modeller:

JBL J55a on-ear og JBL J88a (venstre billede) over-ear
·  J55a er udstyret med en premium 40mm driver
·  J88a er udstyret med en kraftfuld 50mm driver
·  JBL Pure Bass for at levere ren, præcis, høj-intensiv bas, som ikke mudrer eller lyder kunstig forbedret
·  Sammenklappelige ørekopper – Almindelige på high-end DJ-hovedtelefoner – Så brugeren kan skifte til en samtale ved blot at dreje en ørekop, uden at skulle slukke for musikken
·  “Trækaflastnings”-kabel forbedrer ledningens levetid
·  Fås I sort (hvid kommer snart)
·  699 kr. (J55a on-ear) og 1.099 kr. (J88a over-ear)

JBL J22a (højre billede) og JBL J33a in-ear
·  Leverer en sprød præstation i diskanten, mens de også producerer tilfredsstillende bas i de lave frekvenser
·  Hvert sæt hovedtelefoner leveres med tre størrelser silikonepuder – J33a kommer også med Comply™ skumpuder – for at sikre en stram og behagelig pasform
·  “Trækaflastnings”-kabel forbedrer ledningens levetid
·  Fås I sort (hvid kommer snart)
·  399 kr. (J22a) og 549 kr. (J33a)

Den nye JBL J-Serie A er tilgængelig i din lokale lydbutik og på dk.jbl.com

JBL J55a

JBL J88a

JBL J22a

JBL J33a

For yderligere information, kontakt:
Bite

Harman@bitepr.se

• Detailhandel

• lyd
  • høretelefoner
  • harman international

HARMAN (www.harman.com) fremstiller og markedsfører en bred vifte af audio og infotainment-produkter til bilindustrien, forbrugere og professionelle aktører - ved hjælp af 15 stærke brands, herunder AKG, Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon og Mark Levinson. Virksomheden er velrenommeret hos entusiaster i alle generationer og leverer udstyr til mange førende professionelle musikere og spillesteder. Over 25 millioner biler er udstyret med Harman's audio- og infotainment-systemer. HARMAN har ca. 13.000 ansatte på verdensplan og havde en salg på 4,3 milliarder dollars for året der sluttede 31. mars 2012.Selskabets aktier handles på New York Stock Exchange under symbolet NYSE: HAR.

© 2012 HARMAN International Industries, Incorporated. All rights reserved. Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon and Mark Levinson are trademarks of HARMAN International Industries, Incorporated, registered in the United States and/or other countries. AKG is a trademark of AKG Acoustics GmbH, registered in the United States and/or other countries. Features, specifications and appearance are subject to change without notice.