Udkommer i dag: "Den sidste mrs. Parrish" af Liv Constantine

NOGLE KVINDER FÅR ALT - ANDRE FÅR DET, DE FORTJENER

Amber Patterson er en ubetydelig kvinde, og hun er træt af, at ingen ser hende. Hun fantaserer om at være Daphne Parrish - sin diametrale modsætning.

Daphne er ikke bare blond, blåøjet og smuk. Hun har penge og magt, og alle i byen ved, hvem hun er, eftersom hun er gift med ejendomsmæglermogulen Jackson Parrish. Hvad Daphne ikke ved er, at Amber har en plan: Hun vil være den næste mrs. Parrish.

Ved at spille på Daphnes medfølelse og omsorg, begynder Amber koldblodigt at manipulere familien Parrish. Snart er de blevet nære og fortrolige veninder, og Amber kommer tættere og tættere på Jackson.

Men Amber har en hemmelighed fra fortiden, som kan ødelægge Ambers plan, hvis den bliver afsløret.

OM BOGEN:
Udgivelsesdato: 1. marts 2018
Vejl. pris: 299,95
Genre: Thriller
Sider: 398
Original titel: The Last Mrs. Parrish

På dansk ved: Dorthe Klyvø
ISBN: 9788771913361

OM FORFATTEREN:
Liv Constantine er et pseudonym for de amerikanske søstre Lynne Contantine og Valerie Contantine. De bor i hver sin ende af USA, men de tilbringer mange timer hver dag på at FaceTime med hinanden. DEN SIDSTE MRS. PARRISH er deres debutroman, som de amerikanske læsere og kritikerne har modtaget med storm.

• krimi
  • liv constantine
  • the last mrs. parrish
  • thriller