udkommer i dag: STILLE NU af Mary Kubica

Lige meget, hvor hurtigt du løber, kan du aldrig undslippe din fortid ...
En ung kvinde, Esther Vaughan, forsvinder fra sin lejlighed I downtown Chicago. Et meget foruroligende brev bliver fundet blandt hendes ejendele. Brevet får hendes veninde og roommate, Quinn Collins, til at tænke over, om Esther overhovedet er den, hun troede.

På samme tid, i en lille havneby i Michigan, en times kørsel uden for Chicago, dukker der en mystisk kvinde op i byens stille café. Her abejder den attenårige Alex Gallo som opvasker. Han bliver øjeblikkelig tiltrukket af hendes charme og smukke ydre. Men det, der begynder som en uskyldig flirt, bliver hurtigt til noget mørkere og meget farligere ...

OM BOGEN:
Udgivelsesdato: 3. april 2018
Vejl. Pris: 249,95
Genre: Psykologisk thriller
Sider: 382
Original titel: Don't You Cry
ISBN: 9788771913446

OM FORFATTEREN:
Mary Kubica er kandidat i historie og amerikansk litteratur og bor med sin familie lidt udenfor Chicago. STILLE NU er hendes tredje roman.

• Kunst, kultur, underholdning

• thriller
  • spændingsroman
  • krimi