Udkommer i dag: BLODVEJEN af Stuart MacBride

Nogle ting vil bare ikke forblive begravet ...

Logan McRae’s personlige historie er nok ikke fuldstændig uskyldig og ren. Men som ansat i afdelingen for professionel standard, sætter han barren for sine politikollegaers arbejde.

Da man finder Kriminalkommissær Bell død i førersædet i en smadret bil, kommer det som et chok for alle, især fordi de begravede ham to år tidligere – eller det troede de i hvert tilfælde.

Efterforskningen tager sin begyndelsen og Logan graver i Bells fortid. Hvor har han været i al den tid? Hvorfor forsvandt han? Og hvad var så vigtigt, at det var nødvendigt at vende tilbage fra de døde? Jo mere Logan McRae gra-ver, jo flere knogler kommer der frem – og der er folk derude, som vil slå ihjel for, at skeletterne skal forblive begravet.

Hvis Logan ikke kan stoppe dem, så er det ikke kun Bell, der dør …

“Stuart MacBride er ond, original og sjov. På samme tid. Læs!” – Helle Vincentz, forfatter og journalist

”En krimi, hvor litterær form, fortælleteknik, plots, handlingsforløb, miljøbe-skrivelser og personskildringer går op i en spændende og underholdende helhed, og så kan det ikke blive meget bedre!”

– Krimifan.dk om DE FORSVUNDNE OG DE DØDE

Melina Larsen

Pressekontakt Presseansvarlig HarperCollins Denmark +45 29 25 42 30

Ib Keld Jensen