Udkommer i dag: DEN ANDEN KVINDE af Daniel Silva

Pressemeddelelse   •   Apr 01, 2019 09:40 CEST

DEN ANDEN KVINDE af Daniel Silva

Hun var hans bedst bevarede hemmelighed...

I en isoleret landsby i Andalusiens bjerge begynder en mystisk fransk kvinde at arbejde på sine erindringer. Det er historien om en mand, hun engang elskede i det gamle Beirut, og et barn taget fra hende i sammensværgelsens navn. Kvinden kender til en af Kremls nøje bevogtede hemmeligheder. For længe siden indsatte KGB en hemmelig agent i hjertet af Vesten – en agent, der står på tærsklen til at vinde den ultimative magt.

Kun én mand kan opklare sammensværgelsen – den legendariske spion og chef for den israelske efterretningstjeneste, Gabriel Allon.

Gabriel bliver lokket ind i jagten på forræderen, efter at hans vigtigste aktiv inden for den russiske efterretningstjeneste er blevet brutalt myrdet.

Vejl. pris 299,95 rabat A
Varegruppe: 596
Kategori: Skønlitteratur
Genre: Roman
Imprint: HarperCollins
Udgivelsesdato: April 2019
Format: Indbunden med smudsomslag
Sider: 374
Mål:150x220
Oversætter: Nikolaj Kvistgaard Johansen
ISBN: 9788771915327

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.