Udkommer i dag: DU MÅ ALDRIG GLEMME MIG af Mhairi McFarlane

Man glemmer da aldrig sin første kærlighed...eller gør man?

Georgina Horspool har aldrig i sit liv haft en mere katastrofal uge. Hun bliver fyret fra sit job på Sheffields værste restaurant, og tager så på uanmeldt besøg hos sin komiker-kæreste og overrasker ham i seng med en anden. Hun har intet andet valg end at slå op med ham og finde sig et nyt job i en fart.

Hendes nye chef viser sig at være hendes store kærlighed fra skoletiden, som hun ikke har set siden afslutningsfesten … Kan det blive værre? Ja! Da den halvkendte komiker-ekskæreste begynder at bruge detaljer fra deres forliste forhold i sit stand-up repertoire.

Men kan Georgina måske tage magten over sin fortid og vende det hele til sin fordel … og er der nogen som helst sandhed i det gamle ordsprog 'gammel kærlighed ruster aldrig?

Tidligere bøger af Mhairi Mcfarlane:
Findes der en, findes der flere
I det øjeblik var jeg din
Det er ikke mig, det er dig
Fra og med dig

Vejl. pris 249,95 Rabat A
Varegruppe: 592
Kategori: Skønlitteratur
Genre: Roman
Imprint: HarperCollins
Udgivelsesdato: Marts 2019
Format: Softcover med flap