HCL annoncerer klinisk beslutningsstøtteløsning til hospitaler

Pressemeddelelse   •   Feb 23, 2011 09:54 CET

ACE SmartCare er en patientcentreret, realtidsløsning til styring af behandling, som dramatisk kan forbedre patientbehandlingen fra patienten ankommer til hospitalet gennem en automatiseret vedvarende klinisk overvågning, som leverer den rette information til behandlerne på rette tid og sted. Den mere effektive behandling vil i sidste ende betyde mere behandling for de samme penge, samtidig med at løsningen automatisk kan dokumentere behandling og medicinering.

SmartCare er konfigurerbar og kan anvendes på mobile enheder, ved anvendelse af stemme, data "alerts" og notificering på tværs af den kliniske miljø. Løsningen anvender en prediktiv analysemodel til at generere advarsler, svar, eskaleringer og oversigter som hjælper behandlerne med at overholde gældende standarder for dokumentation. SmartCare kan også sammenkobles med et eksisterende EMR klinisk IT system for at styre tidsafhængige behandlinger.