Disse trends finder du på markedet inden for kviklånsbranchen

Vi kan alle stå og mangle penge, hvad end det er til en ny bil, en rejse eller noget helt tredje. Hvis det er tilfældet, så er der mange steder du kan låne penge på nettet. Fordelene ved at låne penge på nettet er, at det er nemt og hurtigt. Det er let at optage et lån på nettet, da det ingen sikkerhed kræver, og det er nemmere at vælge mellem de forskellige lån. du mangler et sted at få et overblik over de billigste lån på markedet, så er pengepartner stedet. Her finder du en oversigt over de trends der er inden for kviklån og en kort guide over de tre mest populære steder at optage kviklån på markedet.

Kviklån i Danmark

i Danmark bliver der optaget flere og flere lån, og mange af de lån bliver optaget på nettet.

På nettet kan du optage et kviklån, fra den dag du fylder 18 år. Et kviklån kan være på alt fra 1.000 kr. til 10.0000 kr., det er dog langt nemmere at optage et kviklån på 3.000 kr. end et lån på eksempelvis 50.000 kr.. Et kviklån på 3.000 - 4.000 kr. kan nemlig udbetales inden for få minutter. Derfor er der også en stigning i optagelsen af de små lån på nettet, og den generelle tendens i samfundet går på, at folk gerne vil låne penge så hurtigt og nemt som muligt.

Det er nemt og hurtigt med et kviklån

Der er vigtigt for mange, at lånet er let tilgængeligt på nettet og brugervenligt, og så skal det være noget der går stærkt. Det må man sige at kviklån er, du kan nemlig både låne på mobilen og på internettet. Noget af det som drager flest mennesker til at tage kviklån er, at du hverken skal indgive en dokumentation for lånet eller stille en sikkerhed. Det eneste du skal gøre når du låner penge på nettet er, at du skal skrive dine basale oplysninger, så de er sikre på at det også er dig som låner pengene. Det vil altså sige, at du hverken skal dokumentere hvad pengene skal bruges til eller stille dine ejendele som pant for at lånet tilbagebetales. Du kan altså bruge pengene til lige hvad du har lyst til, lige når du har lyst til det.

Lån penge på mobilen

Det der gør det endnu nemmere for folk at optage kviklån i dag er, at du altid kan have din låneydelse lige ved hånden. Der findes nemlig en række apps, hvor du kan låne penge direkte fra din iphone eller smartphone. Der er endda flere steder, hvor du kan låne helt op til 20.000 kr. direkte fra touchskærmen på din telefon. Det eneste det kræver er, at du indtaster dit Nem-ID og så er du godt kørende. En fordel ved lån fra mobiltelefonen er, at du har pengene på din konto allerede indenfor få minutter.

Populære steder at låne penge

Kviklånsmarkedet kan være en jungle, men pengepartner.dk giver en overskuelig oversigt over de mest populære steder at optage kviklån lige i øjeblikket. Her får du tre af de mest populære steder fra pengepartners hjemmeside:

• Bank Norwegian, hvor du kan låne mellem 5.000 kr. og 400.000 kr. med en løbetid på op til 15 år og en hurtig udbetaling.
  • Lendme, kan du låne op fra 10.000 til 300.000 og får svar inden for to minutter.
  • Anna Finans, kan du få svar inden for 30 sekunder og låne op til 75.000 kr.