hojmark-koncernen får ny direktør

Pressemeddelelse   •   Feb 24, 2011 13:01 CET

Den nye direktør i hojmark-koncernen bliver John Brügmann (44), som overtager jobbet per 1. marts 2011 efter John Andersen.

Udskiftningen i direktørstolen sker efter at John Andersen efter 8 år i hojmark-koncernen har valgt at søge efter nye udfordringer uden for koncernen. John Andersen har med sit kendskab til branchen igennem årene været med til at præge koncernens positive udvikling indenfor skirejser, og de tilhørende produkter, og han fortjener stor anerkendelse for sin indsats.

Med John Brügmann som administrerende direktør vil der fortsat være fokus på innovation og nytænkning, og gennem John Brügmanns bestyrelsesarbejde for hojmark-koncernen gennem de sidste 3 år, har han et indgående kendskab til selskabets drift.

John Brügmann har i de seneste 20 år i ind- og udland arbejdet med turisme, primært indenfor feriehusudlejning, hvor han har været en del af konsolideringen af denne branche i Danmark.

Det er muligt at kunne etablere en glidende overgang imellem den fratrædende og tiltrædende direktør i de kommende måneder.

Lars Hjarnø, bestyrelsesformand for hojmark-koncernen, ser med tilfredshed på udnævnelsen af John Brügmann som ny direktør, og han er overbevist om at John Brügmann vil være garant for en fortsat udvikling af hojmark-koncernens strategi til fordel for kunder og samarbejdspartnere.

Spørgsmål i forbindelse med pressemeddelelsen rettes til bestyrelsesformand Lars Hjarnø, tlf. 96 74 23 70 / lars@hojmark.dk

hojmark-koncernen
tog sin begyndelse i 1992, hvor Højmark Rejser begyndte at arrangere skirejser til Østrig. I dag er koncernen Skandinaviens største alpine skirejsekoncern med hovedkontor i Ringkøbing. Koncernen består af skirejsebureauer med speciale i Alperne: Højmark Rejser i Ringkøbing og Lion Alpin i Göteborg sender danske og svenske gæster på ski i Østrig og Italien. hojmark-koncernen ejer desuden det onlinebaserede rejsebureau Clickski.com, som sælger skirejser til Østrig og Tyskland. I skisæson 2010 rejste mere end 25.000 gæster på ski i Østrig, Italien og Tyskland med hojmark-koncernen. Vi er i alt 25 medarbejdere samt 70 skiguider i sæsonen.

PDF-dokument Word-dokument

Kommentarer (0)