Vi støtter brysterne - gør du?

Rønsbøll Skin Care støtter brysterne ved en stor indamlingsauktion i Århus den 13. oktober. En lang række virksomheder bidrager med super-lækre produkter, som bortauktioneres til højeste bud. Alle indtægter går ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse "Støt brysterne".

Højmark Rejser biddrager med en skirejse for 2 personer med bustransport til Hotel Tatzlwurm i Wagrain i uge 1. Støt brysterne og det gode formål - og gør en god handel.

Se invitationen fra Rønsbøll Skin Care her.

• Turisme

• bidrar
  • skirejse
  • århus
  • brysterne
  • højmark rejser
  • rønsbøll skin care

hojmark-koncernen
tog sin begyndelse i 1992, hvor Højmark Rejser begyndte at arrangere skirejser til Østrig. I dag er koncernen Skandinaviens største alpine skirejsekoncern med hovedkontor i Ringkøbing. Koncernen består af skirejsebureauer med speciale i Alperne: Højmark Rejser i Ringkøbing og Lion Alpin i Göteborg sender danske og svenske gæster på ski i Østrig og Italien. hojmark-koncernen ejer desuden det onlinebaserede rejsebureau Clickski.com, som sælger skirejser til Østrig og Tyskland. I skisæson 2010 rejste mere end 25.000 gæster på ski i Østrig, Italien og Tyskland med hojmark-koncernen. Vi er i alt 25 medarbejdere samt 70 skiguider i sæsonen.

John Brügmann

Adm. direktør 96 74 22 98