Foråret rykker ind hos IDEmøbler

Pressemeddelelse   •   Jan 31, 2018 10:04 CET

Fra uge 9 kan kunderne sætte sig godt til rette i Danmarks største udvalg af havemøbler hos IDEmøbler, der også er klar med masser af spændende forårsnyheder til resten af hjemmet.

Dagene bliver længere og lysere, frosten forsvinder og forårsblomsterne begynder at give jorden kulør. Foråret fylder mange med frisk energi, nye idéer og lyst til forandring – også i hjemmet. Derfor har stylisterne hos IDEmøbler i disse uger travlt med at gøre bolighusene klar med alle sæsonens nyheder. ”Vi indretter bolighusene med fuldt fokus på inspiration, så kunderne virkelig kan opleve, hvordan deres hjem kan komme til at se ud med forårets mange flotte møbler,” fortæller Tove Cortnum, Retail Concept Manager hos IDEmøbler.

Forår i farver

En af de fremtrædende boligtendenser i 2018 er, at den enkle nordiske stil får modspil af kraftigere sommerfarver, sydlandsk inspiration og eksklusive metaller. Tekstiler spiller også en vigtig rolle i indretningen, hvor vævede gulvtæpper, draperede plaider og mønstrede puder indbyder til hygge og gør hjemmet mere personligt.

Som noget nyt indgik IDEmøbler sidste år et samarbejde med malingproducenten Dyrup. Det betyder, at man både kan se sæsonens nye møbler i bolighusene og blive inspireret af de nyeste farver til væggene. Mange vælger nemlig at male stuen, når der skal nye møbler ind – eller købe nye møbler, når stuen alligevel skal males. Nu kan der hentes inspiration til begge dele med hjem fra IDEmøbler.

”Vi bliver ofte spurgt, hvilke farver der er brugt i vores kataloger, eller hvilken vægfarve der vil passe til de møbler, kunderne køber. Derfor var det et helt oplagt samarbejde, som giver vores kunder en brugbar merværdi med hjem,” siger Tove Cortnum.

Alletiders største sortiment af havemøbler

En anden vigtig trend er, at indretningen ude og inde smelter mere sammen, og at havemøblerne i både stil og kvalitet kommer til at ligne de møbler, vi har indenfor, mere og mere. Ja, faktisk kan havens loungestol eller altanens cafébord sagtens tages med ind, når sommeren er forbi.

IDEmøbler præsenterer i 2018 det største sortiment af havemøbler nogensinde. Her er noget for enhver smag og ethvert budget, lover Tove Cortnum:

”Den autentiske, sydlandske stil hitter virkelig i år, og vi har et stort udvalg af romantiske kurvemøbler og flet. Ligesom vi har de mere minimalistiske modeller med rene linjer, der passer flot til mange parcelhuse og nybyggede boliger,” fortæller hun.

Det store udvalg af nye møbler og det høje ambitionsniveau for bolighusenes indretning betyder, at stylisterne går i gang med at klargøre butikkerne i god tid. Derfor kan kunderne allerede nu så småt få forårsfornemmelser, når de besøger IDEmøbler.

Det fulde sortiment er at finde fra uge 9 i alle IDEmøblers bolighuse og på www.IDE.dk.

For flere info: Tove Cortnum, Retail Concept Manager, IDEmøbler, toco@ide.dk, tlf. 5218 3064

I IDEmøbler finder du et bredt sortiment af møbler - primært til stuen, spisestuen, soveværelset og haven - i godt design og god kvalitet. IDEmøbler har 37 bolighuse i Danmark – og derudover er der et på Færøerne og et på Island.