IDEmøbler åbner nyt bolighus i Frederikshavn

Pressemeddelelse   •   Aug 03, 2017 11:19 CEST

IDEmøblers nye bolighus i Frederikshavn bliver konceptmæssigt indrettet efter kædens nye og spændende stil, som viser alle de inspirerende løsninger til hjemmet frem.

Den 7. september åbner IDEmøbler et spritnyt og topmoderne bolighus i Frederikshavn. Det nye bolighus følger IDEmøblers plan om at åbne endnu flere bolighuse rundt om i landet.

Indbyggerne i Frederikshavn og omegn kan godt begynde at glæde sig til, at IDEmøbler åbner et nyt bolighus på Knivholtvej 1, 9900 Frederikshavn d. 7. september.
Det nye bolighus får et areal på 1800 kvadratmeter og bliver konceptmæssigt indrettet efter IDEmøblers nye og spændende stil, som viser alle de inspirerende løsninger og møbler til hjemmet frem, som IDEmøbler kan tilbyde.
”Det bliver et helt fantastisk bolighus, og vi glæder os til at vise det frem for vores mange kunder. IDEmøbler er i disse år inde i en positiv udvikling, hvor vi moderniserer vores gamle bolighuse og leder efter nye og spændende beliggenheder over hele landet,” fortæller Martin Hallund, kædedirektør for IDEmøbler.
Ekspansion af kæden er netop årsagen til, at IDEmøbler åbner et nyt bolighus i Frederikshavn. Det bliver kædens bolighus nummer 38, og ambitionen er at åbne endnu flere bolighuse inden for de næste få år. Samtidig bliver de eksisterende bolighuse kraftigt opgraderet, så de lever op til de krav, som IDEmøbler i fremtiden stiller til sine bolighuse for at kunne inspirere sine kunder på den bedst mulige måde.
”Vi skal naturligvis følge med tiden og tilbyde de nyeste koncepter og løsninger, og her betyder den rigtige beliggenhed og indretningsmuligheder i vores bolighuse meget,” siger Martin Hallund.

Kæmpe åbningsfest
IDEmøbler har tidligere været repræsenteret med et bolighus i Frederikshavn – det lukkede for år tilbage. Det skete, fordi bolighuset i Hjørring på det tidspunkt blev flyttet til mere tidssvarende lokaler, og dengang valgte IDEmøbler at samle sine aktiviteter i området på den lokation.

”Men vores strategi om at være de lokalt forankrede møbelhandlere i hele landet betyder, at vi naturligvis skal have et bolighus i Frederikshavn igen. Og nu har lejligheden budt sig for, at vi har kunnet få en attraktiv beliggenhed,” siger Martin Hallund.
Han fortæller samtidig, at grundstammen i bemandingen i det nye bolighus vil blive medarbejdere, der kommer fra lokalområdet.
Og så kan kunderne forvente et brag af en åbningsfest, hvor man kan se frem til en stribe helt specielle åbningstilbud.
”Vi vil naturligvis gerne sige pænt goddag til vores kunder i vores nye bolighus, og det har vi for vane at gøre bedst med fantastiske priser på vores lækre kvalitets møbler og god inspiration til indretning af hjemmet”, siger Martin Hallund.

IDEmøblers koncept er kendetegnet ved et bredt sortiment – primært til stuen, spisestuen, soveværelset og haven – i godt design og god kvalitet.

IDEmøbler har med åbningen i Frederikshavn 38 bolighuse i Danmark. Dertil kommer et på Færøerne og et på Island.

www.ide.dk