Ibrahim glæder sig til at gen-åbne ILVA i Lyngby: ”Vi skal give kunderne det oplevelsesunivers de efterspørger”

Torsdag den 31. august slår butikschef Ibrahim Abou-Dalal dørene op til et helt nyindrettet og istandsat ILVA-bolighus i Lyngby.

Med ILVA i Lyngby som første ombygning har ILVA-kæden nu igangsat en gennemgribende renovering af kædens største bolighuse. Kunderne har i høj grad været med til at bestemme fremtidens ILVA – målet er at skabe de mest toneangivende bolighuse i Danmark.

”Vi er rigtig glade for at være nået så langt i processen, at vi nu er klar til, at ILVA i Lyngby åbner dørene for et helt nyt koncept og univers. Vores kunder vil opleve at få den inspiration, de efterspørger,” forklarer butikschef Ibrahim Abou-Dalal.

ILVA i Lyngby er et eksisterende bolighus på Gl. Lundtoftevej 5 og ligger i gåafstand til alt i det centrale Lyngby. Bolighuset holder åbent under hele ombygningen og vil stå klar til genåbning den 31. august, hvor der holdes et brag af en åbningsfest. Åbningsfesten begynder officielt kl.08.00, hvor Lars Larsen vil komme og klippe den røde snor - men der vil være køtilbud og barista kaffe og croissanter til de morgenfriske.

Tid til forandring
I jagten på fremtidens bolighus har ILVA blandt andet afholdt fokusgrupper med en masse kunder, og det er i høj grad i kundernes ønsker til et inspirerende sted at købe møbler og boligtilbehør, at ILVA har fundet formlen.

ILVAs kunder har blandt andet ønsket mere inspiration, god plads mellem møblerne, toneangivende trends og sortiment med kant. Det bliver netop disse elementer, som den nye ILVA i Lyngby kommer til at fokusere på, hvor visuelle effekter og inspirerende miljøer bliver fremhævet.

Hyggelig café til afslapning
Som noget helt nyt kommer ILVA i Lyngby også til at indeholde en hyggelig café, hvor kunderne kan slappe af og nyde bolighusets miljø.

”Nogle kunder kommer måske i ILVA for at købe et nyt spisebord eller sofa hvert 5. år, så forandringerne betyder selvfølgelig, at vi skal give dem en god oplevelse og lysten til, at besøge os oftere end før,” siger butikschef Ibrahim Abou-Dalal.

På åbningsdagen vil der være 25 % rabat at hente på alt i bolighuset, ligesom der vil være 200 goodiebags til de første betalende kunder.

Fakta

• ILVA Lyngby holder åbningsfest på Gl. Lundtoftevej 5, torsdag den 31. august kl. 08.00, hvor Lars Larsen kommer og klipper den røde snor.
  • Det ny renoverede bolighus har et samlet salgsareal på 4500 kvadratmeter med et bredt udvalg af møbler og boligtilbehør til alle boligens rum.
  • Til åbningen vil der være særlige køtilbud og mulighed for en lodtrækning til køb af en sofa til 1 krone.
  • På åbningsdagen holder ILVA i Lyngby åbent kl. 08-20.
  • I weekenden og den efterfølgende uge vil der være åbent kl.10-20.

• Hovedstaden

ILVA har 7 bolighuse i Danmark og 1 bolighus i Sverige. Hertil kommer 1 tilknyttet bolighus i Island. ILVAs koncept er kendetegnet ved et bredt sortiment dækkende alle boligens rum - inde og ude - i godt design, god kvalitet afspejlende den nyeste trend. ILVAs butikker er større destinationsbutikker beliggende i udkanten af landets store byer med et gennemsnitligt salgsareal på 6000 m2.