Nordic Essentials – sarte toner

Hos ILVA har vi længe set en tendens til, at kunden gerne vil indrette med den nordiske stil. Derfor præsenterer vi, i forbindelse med AW19, stilgruppen Nordic Essentials, som bl.a. kendetegnes ved sarte toner, sildeben, håndværksdetaljer og grafiske linjer.

Nordic Essentials er essensen af den minimalistiske, nordiske stil. Stilen er kendetegnet ved et minimalistisk udtryk, der hylder håndværksmæssige traditioner samt smukke trædetaljer. Her er sarte toner i lys træ, havblå, grå og hvid i centrum. Materialer som uld, filt, rattan og naturfibre bidrager til det skandinaviske udtryk, og sildebensmønstre samt kontrasterende grafiske linjer fører en rød tråd gennem stilens helhedsudtryk.

Sarte og douchede toner er med til at skabe en delikat og feminin stemning. De kan sættes sammen tone i tone med lidt mørkere toner eller stå alene og give et let og nordisk udtryk.

Til AW19 har vi især arbejdet med de sarte grønne og rosa toner, som klæder det øvrige sortiment rigtig godt.

Aros sofa. 3 pers. L 217 x H 75 cm. 7.999.-

Aros sofapuf. L 67 x H 45 cm. 2.499.-

Aros armpude. L 52 x H 16 cm. 299.-

Link lænestol. 5.999.-