Ønskeseddel til konfirmanden

Pressemeddelelse   •   Apr 03, 2018 12:00 CEST

Snart er det tid til årets konfirmationer, hvor mange forventningsfulde teenagere kan fejre, at de træder ind i de voksnes rækker. Har du svært ved at finde på andet end pengeønsker, er der her nogle bud på, hvad der kan skrives på ønskesedlen til den store dag.

Til konfirmationer får man ofte gaver for større beløb end normalt. Derfor kan du også ønske dig større ting, og det er fedt! Det vil være en fordel at have ønsker i forskellige prisklasser, da der højst sandsynligt er forskel på, hvilket beløb ens gæster giver gaver for. En god idé er at ønske sig ting til værelset, som man kan beholde længe og måske tage med videre, når man flyver fra reden.

Med en sovesofa som Osvald De Luxe er det muligt at udnytte pladsen på dit værelse. Det er et multifunktionelt møbel, som du kan hænge ud i om dagen og slå ud og sove i om natten. For at pynte sofaen og skabe en hyggelig stemning kan du med fordel bruge et par flotte puder, fx Alsobia, der har et smukt print, kan live en hver sofa op.

Uanset om du har en sovesofa eller en almindelig seng, er det dejligt med lækkert sengetøj at putte sig i – det kan faktisk give dig lyst til at blive i sengen hele dagen. Cille sengetøj er blødt og i et enkelt design, som aldrig går af mode.

Med en vægreol som Karisma får du belysning og opbevaring i ét møbel. Hæng den ved siden af din seng hvor den kan fungere som sengelampe og udstillingsreol til personlige ting som et vækkeur, en vase, notesbøger eller sportspokaler.

Som teenager kan man se frem til meget skolearbejde de næste år. Derfor er en skriveplads guld værd. Marselisborg skrivepult er i et klassisk og tidløst design, som gør, at den kan følge dig i mange år frem. Lågen gør det muligt at lukke af for lektierodet, og det enkle design larmer ikke i indretningen. Udsmyk den med planter eller en smuk vase på kanten for et dekorativt udtryk.

Ønsker du at holde orden i rodet omkring skrivebordet eller skrivepulten med en opslagstavle? Som erstatning for den klassiske pladeopslagstavle er versionen i gitter blevet særdeles populær de seneste år. Med Zip opslagstavlen kan du både holde orden og hænge dine yndlingsbilleder og andre minder op på en dekorativ måde.

Et must på ethvert teenageværelse er et stort spejl. Med Paris spejlet er det muligt at tjekke sig selv og de sidste detaljer ud, inden man går ud ad døren. Pelumo væguret sørger for, at du kommer afsted til tiden.

For mere inspiration til ønskesedlen kan du kigge forbi et af ILVA’s bolighuse eller besøge www.ilva.dk.

Karisma vægreol, L45 x B47, 649,-

Zip opslagstavle, H66 x L45 x B13, 599,-

Paris spejl med sølvfarvet kant og mønster, B64 x H135, 899,-

Osvald De Luxe, sovesofa i betræk 565 stof, pocketspring/hypersoft skummadras og magasin med læderstrop. L200 x B150, 10.999,-

Marselisborg, skrivepult, H110 x L90 x B40, 3.999,-

Cille, sengetøj, L200 x B140 / L220 x B140, 299,- (2 for 499,-)

Alsobia, pude i lysegrå polyester med blomstret mønster, L45 x H45, 349,-

Pelumo, vægur med guldfarvet plastkant, hvid baggrund, sorte tal og glasfront, D30 x B4,5, 599,-

ILVA har 8 bolighuse i Danmark og 1 bolighus i Sverige. Hertil kommer 1 tilknyttet bolighus i Island. ILVAs koncept er kendetegnet ved et bredt sortiment dækkende alle boligens rum - inde og ude - i godt design, god kvalitet afspejlende den nyeste trend. ILVAs butikker er større destinationsbutikker beliggende i udkanten af landets store byer med et gennemsnitligt salgsareal på 6000 m2.