Ingram Micro markedsfører det nye Skype Room System fra Polycom

Ingram Micro markedsfører det nye Skype Room System fra Polycom

I starten af 2017 udvidede Ingram Micro sin eksisterende samarbejdsaftale med Polycom til også at inkludere distribution af produkter i Norden. I næsten 15 år har kunder, der anvendte Microsofts platforme, kunne nyde godt af Polycoms HD lyd- og videokvalitet.

”Det glæder Polycom, at have Ingram Micro Denmark i vores distributionskanal. Ingram Micro vil hovedsageligt have fokus på, at distribuere Polycom-produkter til Microsoft TEAMs (tidligere også kendt som O365 og SfB) marked. Der er en væsentlig værdiforøgelse for forhandlerne, da Ingram Micro sammensætter den nye Polycom MSR løsning, som består af Microsoft Surface Pro med Polycom Dock og Polycoms højkvalitets lyd- og videoudstyr. Dette giver en one-stop-shop købs- og leveringsløsning”, siger Ole Mygind, som er Vice President – Sales North (Norden, Benelux, Rusland) hos Polycom.

Polycom MSR (Microsoft Skype Room) Series

Et af de mest essentielle tilbud i 2018 vil blive den næste generations Skype Room System ”Polycom MSR Series”, der blev offentliggjort i 2017. Det velkendte Skype for Business interface gør det muligt at deltage i et video møde ved hjælp af et enkelt klik. Polycoms kraftfulde lyd- og videokvalitet giver mødedeltagerne fornemmelsen af at sidde overfor hinanden på hver sin side af et bord. Polycom MSR tilbyder seneste nyt inden for Polycom Innovations, der er bygget til at kunne passe til konferencerum i alle størrelser.

Valgmulighederne inkluderer Polycom EagleEye kamera, Polycom Trio 8800, Polycom CX5100 videoteknologi, Polycom RealPresence Medialign, samt de netop annoncerede Polycom Trio 8500 og Polycom VoxBox.

Alt dette er nu tilgængeligt via Ingram Micro Denmark.

”Det giver os gode muligheder, at have Polycom i vores brand-portefølje. Hos Ingram Micro er vi overbeviste om at lanceringen af det nye MSR system på det danske marked vil blive en game changer. Det sikrer ikke kun optimale mødefaciliteter, men samtidig kombinerer den det bedste fra to verdener, nemlig den fremragende stemme- og videoteknologi fra Polycom i en kombination med Skype for Business’ velkendte enkelhed. Vi ser frem til en spændende start i 2018”, siger Jakob Kvist-Sørensen, Country Manager Denmark, Ingram Micro.

Ingram Micro er en førende distributør af IT og Telecom og tilbyder kundetilpassede produkter og services. Besøg os på ingrammicro.dk

Nordens største totalleverandør på IT og telekom

Med den globale infrastruktur og med fokus på Cloud, logistik, mobility og teknologiske løsninger arbejder Ingram Micro Danmark for, at vores partnere får de rigtige værktøjer og støtte til at drive forretningen mere vellykket. Ligegyldigt hvilket marked, vores partnere opererer i, eller hvor i verden de opererer.

Ingram Micro blev grundlagt i 1979 og har over 35 år har været en anerkendt markedsleder i sin branche, som leverer verdensklasse løsninger til kunder i hele verden. Vores succes er baseret på innovation og en konstant stræben efter at levere bedre værdi og vækst for vores kunder. I dag, er der ingen anden virksomhed i verden, der leverer en lige så bred og dyb vifte af teknologiprodukter og serviceydelser.

Ingram Micro Danmark er en førende distributør af IT og Telecom. Vi repræsenterer et stort udvalg af koncernens globale forretningsområder såsom; Technology Solutions, Mobilitet, Cloud, og Lifecycle Services. Og tilbyder fleksibel, omkostningseffektive og innovative løsninger i produktethåndtering, softwarekonfiguration, e-handel og tredjeparts logistik.

Vores salgskontorer kan findes i København og Kolding og vores Nordiske distributionscentre ligger henholdsvis i Stockholm.

Kolding Åpark 1, 1.sal