Den yndigste (jule)rose er funden…

Pressemeddelelse   •   Okt 06, 2016 13:22 CEST

Julebuket i Michael Andersen vase 4767 – eksklusivt hos Interflora fra 279 kr. Pris på buket på forespørgsel.

… og den står naturligvis i fuldt flor hos Interflora. Uanset om det er dekorationen, der skal pryde julebordet til middagen juleaften, eller om det er buketten til julens gæster, så findes sæsonens smukkeste opbindinger hos Interflora.

December er en herlig fest for både øje, gane og sjæl. De korte dage byder ind til hygge og samvær, mens sne og kolde vinde er derude. Tag naturen med indenfor i varmen, og klæd hjemmet på til tiden med sæsonens smukkeste blomster, der spreder liv og julestemning i farvetoner, der rimer på hjertevarm hygge. Himmelstræbende amaryllis, dybrøde roser, søde julestjerner og sprødt mos og gran spreder delikate duftaccenter i hjemmet når de møder de varme, velduftende bølger af hjemmebag, gløgg og kanel og skaber den helt rige sanselige stemning i hele hjemmet.

Men det er ikke kun i dekorations-afdelingen, at landets dygtige Interflora-florister agerer julemandens hjælpere. For mens de arrangerer de yndigste juleroser i flæng, så sørger de også for at sammensætte sæsonens bedste og mest delikate gavekurve, skræddersyet til enhver smagsløg. Julen er nemlig også hjerternes fest, og er hjertet på rette sted, er der ingen større fryd end glæden ved at give. Overrask en heldig nisseven med en kurv med kvalitetsspecialiteter som vin, cognac, chokolade og andre smagsoplevelser, der holder langt ind i det nye år. Eller, lad nydelsen sprede sig over hele december for en, der mestrer mådehold selv i julemåneden, med en særlig adventskalender af fire specialøl med nordiske urter fra ASK Øl i samspil med klassikerne på årets juleborde. Og til dem, der behøver "en lille en" hver dag, findes søde karamelbidder og chokolader – måske i 24 stykker – én til hver dag frem mod jul. Du søde, bløde juletid, kom an!

Find alt til julen og mere til i alle landets Interflora butikker og på interflora.dk

For yderligere information, levering af blomster til skydninger og billeder kontakt venligst:

PR:                                                                                     INTERFLORA:
Brandhouse                                                                       CEO
Joy Caroline Morgan                                                         Søren Flemming
jcm@brandhouse.com                                                     sl@interflora.dk
Telefon: 29 74 98 18                                                         Telefon: 43 43 47 47

Interflora leverer gerne blomster til foto, stylinger og andre redaktionelle projekter mod kreditting. Kontakt venligst PR for koordinering med minimum 48 timers varsel.

www.interflora.dk