Luksuschokolader hos Interflora

Pressemeddelelse   •   Feb 05, 2016 09:38 CET

NU KAN DU OGSÅ OVERRASKE MED CHOKOLADE...

Der er i øjeblikket mere at se til end normalt hos de danske Interflora-blomsterhandlere. Her har de lokale blomsterhandlere travlt med at efterkomme kundernes ønske om smukke buketter og arrangementer med Interfloras nyeste initiativ: kvalitetschokolade i elegante gavepakninger.

-Lige siden vi begyndte at forhandle de nye gaveæsker med udsøgt chokolade er bestillingerne bare væltet ind. De kommer fra kunder, som bestiller gennem Interflora, og også fra vore mange lokale kunder, som synes det er en genial idé at kunne få en blomsterhilsen med både blomster og chokolade, fortæller Interflora.

Kvalitetschokoladen fra Interflora føres i fire forskellige gaveæsker på henholdsvis 60, 100, 250 og 500 gram. Gaveæskerne er sorte, og et smukt bånd med Interfloras logo påtrykt i guld former en elegant helhed.

Og har man bare lyst til et stykke eksklusivt chokolade, kan man naturligvis købe de smukke æsker direkte fra hylderne, som enhver anden vare.

Blomster, vin og chokolade

Det har længe været kendt, at man kan sende vingaver gennem Interflora, og med chokolade i varesortimentet kan Interflora nu garantere spændende og individuelle gaveløsninger bragt ud i hele landet.

-Vi kan gennem Interflora tilbyde levering af både blomster, vin og chokolade over alt i Danmark. Vore kunder kan i ro og mag her i butikken vælge lige akkurat den vin eller den æske chokolade, som skal følge med blomsterne, og så sørger vi for, at det bliver bragt ud uanset, hvor i landet det er, fortæller Interflora og tilføjer, at man naturligvis altid er velkommen i butikken for at høre nærmere om de mange muligheder med Interflora.