Interoute åbner ny cloudzone i Singapore

Pressemeddelelse   •   Maj 25, 2016 14:00 CEST

Interoute udvider med endnu en cloudzone i Asien. Dette kan understøtte danske virksomheder i at levere gode brugeroplevelser i det voksende asiatiske marked.

Interoute, der ejer og administrerer en global cloud platform og et af Europas største netværk, har i dag lanceret en ny Interoute Virtual Data Center (VDC ) zone i Singapore, som er virksomhedens 16. virtuelle datacenter i alt. Interoute har siden 2014 haft en VDC-zone i Hongkong, og med nu to virtuelle datacentre i Asien giver det virksomheder endnu bedre adgang til Interoutes cloud platform og globale netværk.

”Vi ser stor vækst blandt vores globale kunder i Asien, og Singapore er for mange et fantastisk springbræt til hele Asien. Derfor er det afgørende for virksomheder, at de kan levere den fornødne kvalitet og service til deres mange nye kunder og brugere i Asien. I stedet for at virksomheder skal til at bygge deres eget datacenter, tilbyder vi vores enterprise-kunder en platform i skyen, der giver dem mulighed for hurtigt at placere og behandle data lokalt, der hvor det skal bruges, hvad enten det er i Asien, Europa eller USA,” siger Søren Wiinholt Petersen, Managing Director for Interoute i Danmark, Norge og Finland.

For nyligt åbnede Interoute desuden en VDC-zone i Istanbul i Tyrkiet. Dermed har virksomheden VDC-zoner i Singapore, Amsterdam, Berlin, Frankfurt, Geneve, Frankfurt, Zürich, London (x2), Madrid, Milano, Paris, Istanbul, Hong Kong, Los Angeles og New York. Interoute blev for nyligt kåret som ‘Best Cloud Service Provider’ til de britiske UK Cloud Awards 2016.

Fremadrettede udsagn
Denne kommunikation indeholder visse fremadrettede udsagn. Et fremadrettet udsagn er enhver udtalelse, der ikke relaterer sig til historiske fakta og begivenheder og kan blive identificeret ved brugen af ord og fraser som ”i henhold til estimater”, ”sigter”, ”forventer”, ”antager”, ”tror”, ”kunne”, ”estimerer”, ”forventer”, ”prognoser”, ”agter”, ”har holdningen”, ”kan”, ”planlægger”, ”potentiel”, ”forudsiger”, ”projicerer”, ”skulle”, ”så vidt vides”, ”vil”, ”ville” eller i hvert tilfælde deres modsætninger eller andre lignede udtalelser, der er tiltænkt at identificere et udsagn som fremadrettet. Dette er gældende, især, for udsagn, der indeholder information om fremtidige finansielle resultater, planer eller forventninger angående virksomhed og management, fremtidig vækst eller profit og generelle økonomiske og regulerende tilstande og andre sager, der påvirker Interoute.

Fremadrettede udsagn reflekterer Interoute managaments (“Managements”) nuværende synspunkter på fremtidige begivenheder, som er baserede på Managements formodninger og involverer kendte og ukendte risici, usikkerheder og andre faktorer, der kan forårsage, at Interoutes faktiske resultater, performance eller præstationer er materielt forskellige fra enhver fremtidige resultater, performance eller præstationer udtrykt eller implicit i disse fremadrettede udsagn. Opståen eller ikke-opståen af en formodning kunne forårsage Interoutes faktiske finansielle tilstand og virksomhedsresultater til at afvige materielt fra, eller mislykkes i at møde, forventninger udtrykt eller implicit i sådanne fremadrettede udsagn.

Interoutes virksomhed er underlagt et antal risici og usikkerheder, der også kunne forårsage, at et fremadrettet udsagn, estimat eller forudsigelse afveg materielt fra det udtrykte eller implicit i de fremadrettede udsagn indeholdt i denne kommunikation. Den information, de holdninger og fremadrettede udsagn indeholdt i denne kommunikation, taler kun som på dens dato og kan ændres uden varsel. Interoute forpligter sig på ingen måde til at gennemse, opdatere, bekræfte eller offentligt udsende nogen rettelser til nogen fremadrettede udsagn for at reflektere begivenheder, der finder sted eller omstændigheder, der opstår i relation til indholdet af denne kommunikation.

Interoute ejer og forvalter et af Europas største netværk og en global cloud services platform, der omfatter 12 datacentre, 16 Virtual Data Centre og 31 co-lokationscentre med forbindelser til yderligere 195 tredjeparts datacentre på tværs af Europa. Blandt Interoutes kunder findes internationale virksomheder, samt mange af verdens førende service providers, såvel som regeringer og universiteter. Interoute’s Unified informations- og kommunikationsteknologi leverer løsninger for virksomheder, som søger en skalerbar, sikker og avanceret platform til at bygge deres voice-, video-, computer- og datatjenester på og også for servicevirksomheder med behov for højkapacitets international datatransit og infrastruktur. Etableret gennem Europa og i Nordamerika, ejer og driver Interoute desuden 24 city netværk rundt om i Europas større erhvervscentre. Interoute Danmark servicerer kunder som Saxo Bank og FLSmidth.
www.interoute.com