Interoute Cloud drager mod São Paulo, Brasilien

Pressemeddelelse   •   Jan 31, 2018 13:51 CET

Den globale cloud- og netværksudbyder udvider og forstærker sin service i Sydamerika.

Interoute, der ejer og forvalter et af Europas største netværk og en global cloud services platform, kan i dag fortælle, at man lancerer en række nye ydelser i São Paulo, Brasilien. Den nye placering er Interoute’s første i Sydamerika og vil levere en række connectivity solutions i samarbejde med lokale partnere og vil også danne ramme for en ny Interoute Virtuel Data Center (VDC) zone.

“Sydamerikas økonomiske drivkraft er i stigende grad vigtigt for vores globale kundebase, og specielt med São Paulo, der efterhånden er blevet en magnet for cloud og SaaS,” siger Søren Wiinholt Petersen, Managing Director for Interoute Danmark. Han fortsætter:

“Strategisk er det her en væsentlig udvikling for den digitale platform, Interoute Enterprise, da det betyder, at vores cloud og SD-WAN kapaciteter nu kommer til et helt nyt kontinent.”

Den nye placering i Sydamerika afspejler Interoutes forpligtelse til at øge sit globale aftryk ved at tilføje endnu et kontinent til platformens rækkevidde kort efter den nylige annoncering af Sydney, Australien.

Med services i São Paulo, der går live i den første halvdel af 2018, vil Interoutes globale netværk forbinde 128 store byer i 31 lande og over fem kontinenter.

For mere information, læs venligst her: https://www.interoute.com/press-release/interoute-cloud-heads-s%C3%A3o-paulo-brazil

Kontaktoplysninger:
Jacob Bülow Hansen
jacob@help-pr.dk

Interoute ejer og forvalter et af Europas største netværk og en global cloud services platform, der omfatter 15 datacentre, 17 Virtual Data Centre og 33 co-lokationscentre med forbindelser til yderligere 195 tredjeparts datacentre på tværs af Europa. Blandt Interoutes kunder findes internationale virksomheder, samt mange af verdens førende service providers, såvel som regeringer og universiteter. Interoute’s Unified informations- og kommunikationsteknologi leverer løsninger for virksomheder, som søger en skalerbar, sikker og avanceret platform til at bygge deres voice-, video-, computer- og datatjenester på, og også for servicevirksomheder med behov for højkapacitets international datatransit og infrastruktur. Etableret gennem Europa og i Nordamerika, ejer og driver Interoute desuden 24 city netværk rundt om i Europas større erhvervscentre.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/dk/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.