Interoute integrerer NetApp Storage Virtual Machines i skyen

Pressemeddelelse   •   Jun 03, 2013 10:45 CEST

Interoute tilbyder hurtig integration og øjeblikkelig skalering af NetApp-opbevaring gennem sit Virtual Datacenter

Interoute Communications Ltd, der er ejer og operatør af Europas største platform af cloud-tjenester, har udvidet Interoute Scalable Storage (ISS) til også at omfatte dedikerede NetApp Storage Virtual Machines (SVM). Ved at integrere NetApp Storage Virtual Machines (SVM) i Interoute Virtual Datacenter (VDC) kan kunderne sikkert udvide deres lagerkapacitet i Europas største og mest sikre elastiske sky. ISS dedikerede NetApp SVM-tjeneste giver kunderne mulighed for direkte forbindelse over 150 steder i hele Europa ved hjælp af Interoute Unified tilslutningsmulighed MPLS service. Det sikrer virksomhederne mere fleksibilitet til at administrere deres behov for data og applikations-lagring inden for et sikkert og elastisk cloud-miljø - komplet med forbrugsberegningssystem, hurtig adgang og fleksible steder for også at sikre at ​​EU’s dataregler overholdes.

En vigtig fordel ved ISS er, at ejendomsretten til data og kontrol forbliver hos kunden. Muligheden for at vælge hvilken by data er gemt i, når det bliver flyttet, og når det ikke gør - er et grundlæggende princip i Interoute Virtual Datacenter.

Den dedikerede NetApp SVMs er indbygget i Interoute fem Virtual Datacenter Zones i Amsterdam, Berlin, Geneve, London og Paris, og er integreret i hjertet af Interoute paneuropæiske Cloud-platform og forbundet med virksomhedens højkapacitets-fibernet. Kunderne kan vælge en eller alle af disse datacentre til brug for deres NetApp-dedikerede opbevaringssted, hvilket giver kunderne den synlighed og tillid, som de har brug for, til at sikre at den europæiske databeskyttelseslovgivning bliver overholdt.

ISS er tilgængelig fra Interoute CloudStore, en online app- og apparats-markedsplads integreret med Interoute’s infrastruktur as a Service (IAAS) Virtual Datacenter. NetApp cloud-lagringen kan implementeres både som en privat eller offentlig sky takket være Interoute paneuropæiske MPLS/IP-netværk. Interoute netværks-ejerskab betyder også, at kunderne kan overføre data mellem NetApp lagrings-enheder i forskellige virtuelle datacentre sikkert og gratis, hvilket skaber geografisk spredt back-up og katastroferednings-løsninger.

Tim Waldron, NetApp Cloud Solutions manager EMEA, siger:
"Vi har oplevet en stigende efterspørgsel efter NetApp-lagring leveret som en Cloud-service, og Interoute Virtual Datacenter er en fremragende platform for vores kunder, til at sikre NetApp-lagring i skyen".

Jesper Aagaard, adm. Interoute Denmark, tilføjer:
"Spørgsmålet om dataintegritet og fortrolighed er central i forhold til at vælge sin datastrategi. Tilføjelsen af ​​dedikerede NetApp SVMs til Interoute Virtual Datacenter, som er Europas mest sikre og kontrollerbare cloud-platform, er en fantastisk tilføjelse."

Yderligere information, kontakt venligst

Lars Volle
Help PR & Kommunikation
lars@help-pr.dk

Interoute Communications Ltd ejer og forvalter Europas største cloud services platform, der omfatter mere end 60.000 km fiber, ti hosting datacentre og 31 co-lokationscentre med forbindelser til yderligere 140 tredjeparts datacentre i Europa. Blandt Interoutes kunder findes internationale virksomheder, Europas største telekom-operatører og de største operatører i Nordamerika, Øst- og Sydasien samt myndigheder og universiteter. Unified informations- og kommunikationsteknologi er attraktivt for virksomheder, som vil have en skalerbar, sikker og grænseløs platform for at bygge
voice-, video- og datatjenester, men også for servicevirksomheder med behov for høj international datatransitkapacitet og infrastruktur. Interoute, der er etableret i det meste af Europa, Nordamerika og i Dubai, ejer og driver desuden fintmaskede netværk rundt om i Europas større erhvervscentre.

Interoute Danmark beskæftiger i dag ca. 20 medarbejdere og servicerer kunder som DSB, Saxo Bank og DNB Banking Group.

PDF-dokument Word-dokument