Interoute lancerer kontaktcenter til sine cloudbaserede Skype for Business- og Microsoft Lync-services

Pressemeddelelse   •   Dec 03, 2015 13:12 CET

Nyt cloudbaseret kontaktcenter til Skype for Business- og Microsoft Lync forbedrer kundeoplevelsen og giver mere kontrol til brugerne.

Interoute, der ejer og administrerer et af Europas største netværk og en global cloud services platform, lancerer i dag et nyt cloudbaseret kontaktcenter add-on til Skype for Business og Microsoft Lync. Det cloudbaserede kontaktcenter hjælper virksomheder med at forbedre kald- eller kontaktcentertilbud ved at levere funktioner fra Microsofts enterprise collaboration-portefølje via Interoutes globale og private netværksbaserede cloud.

”Kontaktcentre har haft en tendens til at blive glemt, når det handler om at integrere med de kollaborative måder, som medarbejdere kommunikerer med hinanden på i dag. Vores nye service vender det hele på hovedet og kan være lidt af en "wauu"-oplevelse. Det er nemt at administrere selv via et webinterface, så IT-afdelingen har kontrollen, sparer tid, og ikke længere er nødsaget til at indkalde dyre konsulenter til at foretage simple ændringer. Hvis du vil bruge Skype for Business, men ikke kan fordi programmet ikke kan integreres med din eksisterende kontaktcenter-løsning, kan du nu anvende vores standardmodel og implementere det til en transparent pris - hurtigt, effektivt og globalt,” siger Søren Wiinholt Petersen, Managing Director, Danmark, Norge og Finland, Interoute Managed Services. Han fortsætter:

”Virksomheder er afhængige af fleksible og problemfrie tjenester til at optimere deres kundeoplevelse, og vores løsning, der er optimeret til at virke med Skype for Business, giver dem netop dette.”

Interoutes kontaktcenter kan implementeres med hosted Skype for Business- eller Lync tjenester og opnå global telefonisk adgang i løbet af få uger ved at bruge Interoute Virtual Data Centre (VDC), som er en global netværksbaseret cloud-platform. Interoute VDC tilbyder 14 lokaliteter på tværs af Europa, Asien og USA, hvilket giver kunderne meget større frihed til at vælge lokationen for deres kommunikationsydelser. Muligheden for at vælge lokaliteter, der er tættere på brugerne, reducerer latenstid og kan imødekomme eventuelle lokale krav til databeskyttelse. Denne nye løsning fra Interoute kræver ikke on site-management, hvilket mindsker arbejdsbyrden for IT-afdelingen og gør prisen konkurrencedygtig.

Interoutes nye løsning giver virksomheder med både kontorbaserede brugere og fjernstyring sikker adgang til:

• Microsoft Certified SIP trunking med global telefoni-routing og call recording
  • Naturligt integreret udvidelse til SfB og Lync med enkel betaling pr. bruger
  • Lync/SfB tilstedeværelsesmekanisme til øjeblikkeligt at se om relevante in-house eksperter er online og tilgængelige
  • IM routing til chat-support med muligheden for at flytte mellem chat- og samtaler
  • Standardiserede samtale-flows til at imødekomme typiske kundebehov, let at tilpasse til alle scenarier

Interoute blev nævnt som visionær i Gartner Magic Quadrant for Unified Communications as a Service, Worldwide, 2015[1]

Om Magic Quadrant
Gartner støtter ikke nogen leverandører, produkter eller tjenester, som indgår i deres undersøgelser, og de anbefaler ikke teknologibrugere kun at vælge udbydere med de højeste bedømmelser. Gartners undersøgelser er udtryk for Gartners mening og må ikke fortolkes som fakta. Gartner fraskriver sig alle garantier, udtrykt eller underforstået, med hensyn til denne forskning, herunder eventuelle garantier for salgbarhed eller egnethed til et bestemt formål.

Fremadrettede udsagn
Denne kommunikation indeholder visse fremadrettede udsagn. Et fremadrettet udsagn er enhver udtalelse, der ikke relaterer sig til historiske fakta og begivenheder og kan blive identificeret ved brugen af ord og fraser som ”i henhold til estimater”, ”sigter”, ”forventer”, ”antager”, ”tror”, ”kunne”, ”estimerer”, ”forventer”, ”prognoser”, ”agter”, ”har holdningen”, ”kan”, ”planlægger”, ”potentiel”, ”forudsiger”, ”projicerer”, ”skulle”, ”så vidt vides”, ”vil”, ”ville” eller i hvert tilfælde deres modsætninger eller andre lignede udtalelser, der er tiltænkt at identificere et udsagn som fremadrettet. Dette er gældende, især, for udsagn, der indeholder information om fremtidige finansielle resultater, planer eller forventninger angående virksomhed og management, fremtidig vækst eller profit og generelle økonomiske og regulerende tilstande og andre sager, der påvirker Interoute.

Fremadrettede udsagn reflekterer Interoute managaments (“Managements”) nuværende synspunkter på fremtidige begivenheder, som er baserede på Managements formodninger og involverer kendte og ukendte risici, usikkerheder og andre faktorer, der kan forårsage, at Interoutes faktiske resultater, performance eller præstationer er materielt forskellige fra enhver fremtidige resultater, performance eller præstationer udtrykt eller implicit i disse fremadrettede udsagn. Opståen eller ikke-opståen af en formodning kunne forårsage Interoutes faktiske finansielle tilstand og virksomhedsresultater til at afvige materielt fra, eller mislykkes i at møde, forventninger udtrykt eller implicit i sådanne fremadrettede udsagn.

Interoutes virksomhed er underlagt et antal risici og usikkerheder, der også kunne forårsage, at et fremadrettet udsagn, estimat eller forudsigelse afveg materielt fra det udtrykte eller implicit i de fremadrettede udsagn indeholdt i denne kommunikation. Den information, de holdninger og fremadrettede udsagn indeholdt i denne kommunikation, taler kun som på dens dato og kan ændres uden varsel. Interoute forpligter sig på ingen måde til at gennemse, opdatere, bekræfte eller offentligt udsende nogen rettelser til nogen fremadrettede udsagn for at reflektere begivenheder, der finder sted eller omstændigheder, der opstår i relation til indholdet af denne kommunikation.

[1] “Magic Quadrant for Unified Communications as a Service, Worldwide”, Daniel O'Connell & Bern Elliot, Gartner, 03 September 2015. Link.

Interoute ejer og forvalter et af Europas største netværk og en global cloud services platform, der omfatter 12 datacentre, 14 Virtual Data Centre og 31 co-lokationscentre med forbindelser til yderligere 195 tredjeparts datacentre på tværs af Europa. Blandt Interoutes kunder findes internationale virksomheder, samt mange af verdens førende service providers, såvel som regeringer og universiteter. Interoutes Unified informations- og kommunikationsteknologi leverer løsninger for virksomheder, som søger en skalerbar, sikker og avanceret platform til at bygge deres voice-, video-, computer- og datatjenester på, og også for servicevirksomheder med behov for højkapacitets international datatransit og infrastruktur. Etableret gennem Europa og i Nordamerika, ejer og driver Interoute desuden 24 city netværk rundt om i Europas større erhvervscentre. Interoute Danmark servicerer kunder som Saxo Bank og FLSmidth.
www.interoute.com