Interoute leverer hurtig dataforbindelse til MONIN

Pressemeddelelse   •   Feb 06, 2017 08:53 CET

Franske MONIN, der er verdenskendt for sine sirupper i alt fra cocktails til kaffe, har valgt Interoute som leverandør af et sikkert MPLS-netværk og en distribueret cloudplatform til hurtig dataoverførsel.

Interoute, der ejer og administrerer en global cloudplatform samt et af Europas største netværk, har skrevet under på en aftale med franske MONIN, som er en førende producent af blandt andet sirup med et salg i 145 lande.

Interoute skal forbinde en helt ny fabrik i Jiaxing i Kina med MONINs hovedkvarter i Bourges i Frankrig. Til marts bliver endnu en MONIN-fabrik i Kuala Lumpur i Malaysia også koblet op på Interoutes globale cloudplatform. Derudover skal Interoute hoste MONINs e-handelssite og virksomhedsdata i Interoutes virtuelle datacentre (VDC) i Hong Kong og Singapore.

MONIN har fået et MPLS-netværk med høj ydeevne og lav latenstid. Netværket gør selskabet i stand til at dele informationer og planlægge ordrer mellem sit franske hovedkontor og den nye fabrik i Kina med en forsinkelse på mindre end 200 millisekunder, hvilket var et krav fra MONIN.

Læs resten af pressemeddelelsen her

Fremadrettede udsagn
Denne kommunikation indeholder visse fremadrettede udsagn. Et fremadrettet udsagn er enhver udtalelse, der ikke relaterer sig til historiske fakta og begivenheder og kan blive identificeret ved brugen af ord og fraser som ”i henhold til estimater”, ”sigter”, ”forventer”, ”antager”, ”tror”, ”kunne”, ”estimerer”, ”forventer”, ”prognoser”, ”agter”, ”har holdningen”, ”kan”, ”planlægger”, ”potentiel”, ”forudsiger”, ”projicerer”, ”skulle”, ”så vidt vides”, ”vil”, ”ville” eller i hvert tilfælde deres modsætninger eller andre lignede udtalelser, der er tiltænkt at identificere et udsagn som fremadrettet. Dette er gældende, især, for udsagn, der indeholder information om fremtidige finansielle resultater, planer eller forventninger angående virksomhed og management, fremtidig vækst eller profit og generelle økonomiske og regulerende tilstande og andre sager, der påvirker Interoute.

Fremadrettede udsagn reflekterer Interoute managaments (“Managements”) nuværende synspunkter på fremtidige begivenheder, som er baserede på Managements formodninger og involverer kendte og ukendte risici, usikkerheder og andre faktorer, der kan forårsage, at Interoutes faktiske resultater, performance eller præstationer er materielt forskellige fra alle fremtidige resultater, performance eller præstationer udtrykt eller implicit i disse fremadrettede udsagn. Opståen eller ikke-opståen af en formodning kunne forårsage Interoutes faktiske finansielle tilstand og virksomhedsresultater til at afvige materielt fra, eller mislykkes i at møde, forventninger udtrykt eller implicit i sådanne fremadrettede udsagn.

Interoutes virksomhed er underlagt et antal risici og usikkerheder, der også kunne forårsage, at et fremadrettet udsagn, estimat eller forudsigelse afveg materielt fra det udtrykte eller implicit i de fremadrettede udsagn indeholdt i denne kommunikation. Den information, de holdninger og fremadrettede udsagn indeholdt i denne kommunikation taler kun som på dens dato og kan ændres uden varsel. Interoute forpligter sig på ingen måde til at gennemse, opdatere, bekræfte eller offentligt udsende nogen rettelser til nogen fremadrettede udsagn for at reflektere begivenheder, der finder sted, eller omstændigheder, der opstår i relation til indholdet af denne kommunikation.

Interoute ejer og forvalter et af Europas største netværk og en global cloud service platform, der omfatter 12 datacentre, 17 Virtual Data Centre og 31 co-lokationscentre med forbindelser til yderligere 195 tredjeparts datacentre på tværs af Europa. Blandt Interoutes kunder findes internationale virksomheder samt mange af verdens førende service providers såvel som regeringer og universiteter. Interoute’s Unified informations- og kommunikationsteknologi leverer løsninger for virksomheder, som søger en skalerbar, sikker og avanceret platform til at bygge deres voice-, video-, computer- og datatjenester på og også for servicevirksomheder med behov for højkapacitets international datatransit og infrastruktur. Etableret gennem Europa og i Nordamerika ejer og driver Interoute desuden 24 city netværk rundt om i Europas større erhvervscentre. Interoute Danmark servicerer kunder som Saxo Bank og FLSmidth.www.interoute.com