Næste generations firewall-løsning lanceres i Interoutes CloudStore

Pressemeddelelse   •   Maj 24, 2013 14:24 CEST

København, d. 24. maj 2013. Stonesoft, som leverer integreret netværkssikkerheds-løsninger, har netop annonceret lanceringen af deres næstegenerations firewall-løsning på Interoute CloudStore.

Stonesofts løsning fungerer på Interoutes Infrastructure as a Service (IaaS) baserede Virtuelle Datacenter og giver virksomheder billig og nem adgang til enterprise grade sikkerhed for deres hostede applikationer og tjenester.

Interoute CloudStore er en online markedsplads, hvor virksomheder kan købe applikationer, der er testet og godkendt til at fungere på Interoutes Virtuelle Datacenter. Det giver virksomheder mulighed for en lang række fleksible on demand løsninger.

"Vi er rigtig glade for at være udvalgt som Interoutes firewall og IPS sikkerhedspartner og er stolte over lanceringen af vores næstegenerations firewall-løsning i Interoutes Virtuelle Datacenter. Løsningen vil tilbyde den moderne virksomhed hidtil usete niveauer af sikkerhed, tilgængelighed og administration og vil samtidigt give kunderne den skalerbarhed og fleksibilitet, de har brug for at levere deres egne tjenester på en effektiv måde. Vi ser frem til at opbygge et langsigtet partnerskab med Interoute," siger Ash Patel, Stonesoft, regional director, Stonesoft.

“Behovet for at beskytte sin virksomhed mod diverse cyber-trusler er stigende. Ved at kombinere Stonesofts nye løsning med vores virtuelle datacenter på Interoute CloudStore gør vi det nemt og billigt at implementere dette sofistikerede stykke sikkerhedssoftware,” fortæller adm. direktør Jesper Aagaard, Interoute Danmark.

-------------------------------------------------------

Yderligere information, kontakt venligste

Lars Volle

Help PR & Kommunikation

lars@help-pr.dk

Interoute Communications Ltd ejer og forvalter Europas største cloud services platform, der omfatter mere end 60.000 km fiber, ti hosting datacentre og 31 co-lokationscentre med forbindelser til yderligere 140 tredjeparts datacentre i Europa. Blandt Interoutes kunder findes internationale virksomheder, Europas største telekom-operatører og de største operatører i Nordamerika, Øst- og Sydasien samt myndigheder og universiteter. Unified informations- og kommunikationsteknologi er attraktivt for virksomheder, som vil have en skalerbar, sikker og grænseløs platform for at bygge
voice-, video- og datatjenester, men også for servicevirksomheder med behov for høj international datatransitkapacitet og infrastruktur. Interoute, der er etableret i det meste af Europa, Nordamerika og i Dubai, ejer og driver desuden fintmaskede netværk rundt om i Europas større erhvervscentre.

Interoute Danmark beskæftiger i dag ca. 20 medarbejdere og servicerer kunder som DSB, Saxo Bank og DNB Banking Group.

PDF-dokument Word-dokument