Gazelle 2017

Nyhed   •   Nov 07, 2017 11:36 CET

Vi er stolte af at kunne fortælle, at Ipsos Danmark netop er blevet kåret som Gazelle 2017 af Børsen. En gazelle vokser kontinuerligt og fordobler som minimum sin omsætning eller sit bruttoresultat i løbet af fire regnskabsår. Kåringen vidner om vores positive fremgang og udvikling over de seneste år. Det er 5. år i træk, vi oplever vækst.

Væksten skyldes selvfølgelig vores kunder, som er nogle af Danmarks største og mest ambitiøse virksomheder. Men vi er overbeviste om, at den også i stor grad skyldes, at vi hver eneste dag er drevet af NYSGERRIGHED. Nysgerrighed efter at forstå kundernes udfordringer, deres forbrugere og markedssituation. Og nysgerrighed efter at komme endnu tættere på sandheden igennem alternative metoder, ny teknologi og dyb forædling af indsigterne.

Tak til vores kunder og dygtige team for de gode resultater. Vi knokler på for at kunne fortsætte i samme spor.

Du er naturligvis altid velkommen til at komme ind forbi vores kontor i Store Kongensgade for at mødes os og vores 35 medarbejdere. Hvis du er nysgerrig.

Kommentarer (0)