Ipsos og Danish Food Cluster afholder konference om bæredygtig emballage

Den 12. juni 2019 inviterer Ipsos og Danish Food Cluster til konference med den bæredygtige emballage som omdrejningspunkt. Arrangementet er en del af Danish Food Clusters Round Table-aktiviteter og det andet møde i rækken om forbrugere, trends, research og fremtiden inden for bæredygtig emballage.

Danish Food Cluster arbejder for at øge innovationen inden for den danske fødevareindustri ved at skabe et fællesskab af virksomheder, investorer og eksperter. Som en del af Danish Food Clusters Round Table-aktiviteter, der skaber rum for videndeling og samarbejde, vil Ipsos den 12. juni være værter ved en konference med fokus på den bæredygtige emballage.

Mødet vil blandt andet omhandle, hvordan vi imødekommer de stigende krav til innovation, bæredygtige emballager og mindre plast. Der bliver også sat fokus på alternativerne til plastik, de nye tendenser og forbrugernes ønsker til fremtidens emballage.

Læs mere på Danish Food Clusters hjemmeside her.

Hvis du vil vide mere, er du også meget velkommen til at kontakte Maria Pierrou, Head of Innovation, på Maria.Pierrou@ipsos.com.

• Tjenester, konsulent, service

• bæredygtig emballage