Originalbilag må bare ikke forsvinde i Posten

BOLIGEXPERTEN er Danmarks største administrationsselskab, der udelukkende administrerer ejer- og  andelsboligforeninger.

Kontoret ligger på Vesterbrogade i København, men selskabet har kunder over hele Sjælland, og 20-30 gange om året sker det, at der skal transporteres vigtige papirer mellem kunderne, revisorerne og hovedkontoret.

Originalbilag må ikke forsvinde

For Carsten Dollerup, der er ejendomsadministrator hos BOLIGEXPERTEN, er tanken om vigtige dokumenter, der forsvinder i posten, noget nær et mareridt.

”I forbindelse med regnskabsafslutning og generalforsamlinger sender vi bilagsmaterialer frem og tilbage mellem kontoret og de forskellige revisorer. Det er originalbilag for udlæg, og hvis de forsvinder i posten, bliver det rigtig besværligt at dokumentere udgifter over for boligforeningen,” fortæller Carsten Dollerup, der på grund af nogle helt konkrete oplevelser, ikke længere har særlig stor tillid til Posten.

Mere sikkert med Jetpak

Netop derfor har Carsten Dollerup gennem længere tid brugt privat kurer-service. Dog ikke med lige stor succes hver gang.

”Vi har haft brugt nogle transportfirmaer, hvor der skete for mange fejl – og hvor de nægtede at påtage sig ansvaret. Det gider jeg ikke. Hvis jeg ikke ved, at revisor får bilagene, er det virkelig stressende,” siger ejendomsadministratoren.

”For cirka et år siden undersøgte jeg så priser og andre leverandører og fandt frem til Jetpak. Jeg ringede til dem og forklarede vores behov, og jeg endte med at få en god aftale.”

God kommunikation giver mindre stress

”Med Jetpak har vi fået et byrdeløft. Der er god kommunikation, så jeg behøver ikke at følge op på noget, når først jeg har fået en mail fra dem. Det er meget informativt, og det at de ikke skifter bil under leverancen betyder, at der ikke går noget tabt undervejs. Det er vigtigt. Og så er både prisen og håndteringen bedre, end det jeg havde før,” fortæller han.

Jetpak bruger fx elektroniske kvitteringer, hvilket betyder, at kommunikationen med kunden går hurtigere.

”Jeg har ikke fundet grund til at kigge tilbage, efter jeg er begyndt at bruge Jetpak, og jeg reklamerer gerne for dem, når jeg taler med andre. Jeg er overrasket, over at man kan have et system der fungerer så godt. Det er bedre pris, bedre produkt og bedre orientering om, hvad der sker,” siger Carsten Dollerup

Dem med butterfly

Ejendomsadministratoren sætter også pris på, at Jetpaks chauffører altid er velklædte.

”Vores reception omtaler dem altid som ’dem med butterfly’. Jeg tror, at det er rigtig god branding, at de skiller ud fra mængden. Hvis vi en dag får behov for leverancer ud i Europa, vil vi helt sikkert også bruge Jetpak. Vi har i hvert fald i baghovedet, at der er kapacitet i fly.”

• Transport

• boligadministration