Vognmand i Billund bliver del af flynetværk

Nu åbner Jetpak deres nye afdeling i Billund ledet af Dan Aggerholm Nielsen . Etableringen er en del af Jetpaks overordnede strategi, som gennem lokale Franchisetagere ønsker at skabe en stærk lokal tilstedeværelse.

Jetpaks kan takket være sin unikke kombination af bil -og lufttransport under et enkelt mærke
tilbyde Skandinaviens hurtigste dør -til-dør levering , med fokus på 0-12 timer. I dag har Jetpak i Norden 700 biler og ca 3.800 fly-afgange om dagen, og findes ​​140 steder i norden, men har ikke været lokalt repræsenteret i Jylland, hvilket der bliver ændret på i 2014.

– Jetpak er vældig godt repræsenteret overalt i Danmark og resten af Skandinavien, og det er en kæmpe fordel både for mine kunder og mit firma, fortæller Dan Aggerholm Nielsen, som fra januar 2014 har mindst tre røde Jetpak-biler kørende i Midtjylland.

Mange daglige flyforbindelser til København og øvrige storbyer

Dan har været selvstændig vognmand i Billund-området i otte år og har 12 biler i firmaet. Hans kunder får nu glæde af Jetpaks adgang til de mange daglige flyforbindelser fra Billund til København, Oslo og andre store byer i Skandinavien, og derfra videre ud i Europa. Med sin indtræden i Jetpak har han nu adgang til Jetpaks fælles Trafikstyrings- og faktureringssystem med track & trace.

– Når en kunde ringer og skal have en pris fra mig, får jeg forskellige transportmuligheder og priser op på skærmen i løbet af få minutter. Så slipper jeg for at sidde og lave beregninger selv, mens kunden skal vente. Det er et rigtig godt værktøj. Nogen gange vil kunden gerne betale lidt ekstra for at få sin forsendelse hurtigt frem. Jeg har fx lige været i lufthavnen og aflevere en pakke med reservedele til landbrugsmaskiner. Delene skal være i Stavanger kl. 7 i morgen tidlig, forklarer han.

Nemmere at planlægge

Dan Aggerholm Nielsen glæder sig også over, at han kan udnytte sin kapacitet og planlægge sin tid bedre.

– I det øjeblik, der oppe i Norge bliver booket en transport fra Oslo til Fredericia, kan jeg se på skærmen, hvornår jeg skal hente pakken. Så ved jeg, hvad tid min bil skal holde klar i lufthavnen. Vi kører også med færre tomme biler retur fra andre danske byer, fordi vi ofte gennem Jetpak får en pakke med i bilen på hjemvejen, fortæller Dan Aggerholm Nielsen og påpeger den miljømæssige gevinst ved dette.

Yderligere oplysninger eller udtalelser hos:

Jetpak Danmark A/S, Country Manager Michael Hovgaard på tlf. 4132 2704 eller mail Michael.Hovgaard@jetpak.dk

Jetpak Billund, ved Dan Nielsen, på tlf. +45 20 93 99 30

• billund lufthavn
  • kurerkørsel
  • flyfragt
  • hastetransport
  • budkørsel
  • ekspress leverandør
  • lufthavn
  • billund
  • midtjylland

• Midtjylland

Jetpak-gruppen tilbyder Nordens hurtigste dør til dør-leverancer med fokus på 0-12 timer. Tjenesterne dækker dels spontane behov for ekspresforsendelser baseret på bil og fly, dels skræddersyede distributions- og logistikløsninger. Virksomheden drives gennem såvel egen organisation som sammen med franchisetagere og agenter i Sverige, Danmark, Norge og Finland. Jetpak findes mere end 140 steder i Norden, anvender 700 biler og har adgang til 3800 flyafgange i døgnet. Omsætningen i 2012 var vel over 900 mill. SEK.

Jetpak ejes af Polaris Private Equity

Pressekontakt Sales Manager +45 41322700