I et stort sortiment findes der også små priser

Pressemeddelelse   •   Dec 12, 2013 12:10 CET

NYHED! Prisen overrasker

JKE Design ser dit hjem som en helhed. Derfor findes flere af køkkenproducentens design i forskellige prisklasser, så du kan gennemføre designlinjen i hele boligen, men skalere prisen i fx bryggers eller gæstetoilet. Det grebsfri køkken er blevet en designklassiker i de danske hjem, og JKE Designs seneste nyhed er den grebsfri model Rimini, der er en prisstærk lillesøster til populære Siena.

- Hvor Siena giver næsten uendelige muligheder, har vi begrænset Rimini til klassisk hvid. Til gengæld til en yderst attraktiv pris. Selvom prisen er lav, får du stadig alle fordelene: Vores prisstærke køkkener har den sædvanlige solide kvalitet, du er vant til fra JKE Design, men færre valgmuligheder. Du får den sædvanlige høje faglige rådgivning, levering på din adresse og et køkken, der samles på vores fabrik, frem for et du selv skal samle hjemme på køkkengulvet, fortæller Claus Nielsen, salgsdirektør hos JKE Design.

JKE Design begyndte i 1970 som en tømrer- og snedkervirksomhed. Kærligheden til det gode håndværk ligger fortsat dybt forankret i virksomheden - og det gode håndværk ligger dybt i produkterne. For JKE Design er det derfor også godt håndværk at samle dit køkken på fabrikken i Nordjylland. Det lyder måske lidt industrielt, men tænk over det. Et køkken, der er pakket ned i flade kasser og samles med dyvler og lim hjemme på dit køkkengulv, er altså ikke nær så stabilt som et, der er samlet, presset og testet af erfarne folk med det rigtige værktøj og maskiner på fabrikken.

Køkkenweekend med stærke januarpriser

I weekenden den 4. og 5. januar kl. 10-15 har vi ekstra god tid til at snakke om godt køkkenliv. Oplev nyheden Rimini, lad dig overraske af prisen og forkæl dig selv i vintermørket med lidt ekstra luksus fra Cassøe til badeværelset til stærke januarpriser. Få også vores nye kampagnefolder med priseksempler, der overrasker. Fx et lækkert køkken med køkkenø og højskabsvæg i den nye grebsfri model Rimini til 29.995 kroner. Prisen er inklusiv bordplade og underlimet vask, fabrikssamlet og leveret hos dig. I et stort sortiment findes der også små priser.

Om JKE Design

JKE Design har et ambitiøst mål om at levere den bedste løsning til køkken, bad, bryggers og garderobe til de, der forventer lidt ekstra. Passion, kreativitet og ansvarlighed er nøgleord i bestræbelserne på at sikre den bedste løsning. JKE Design har siden 2000 været en del af den svenskejede Ballingslöv International koncern, der udover JKE Design tæller en række af Skandinaviens allerstærkeste køkken-, bad- og garderobeproducenter.

Nærmere oplysninger kan fås hos marketingkoordinator Anita Barner Ibsen, JKE Design A/S på tlf. 40 45 47 35 eller anibs@jke-design.dk.